Hoeveel per maand kwijt aan tv kijk dingen en muziek

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hoeveel per maand € aan tv dingen en muziek

0 euro
32 (13%)
1-10
36 (14%)
10-20
47 (19%)
20-30
28 (11%)
30-40
23 (9%)
40-50
11 (4%)
Meer dan 50
66 (27%)

Totaal aantal stemmen: 243

karuna
Drukke kabouter

Hoeveel per maand kwijt aan tv kijk dingen en muziek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-26 23:37

Naar aanleiding van de clip my horse bedragen :oo := komt deze vraag bij me op. Je hebt netflix, videoland, nlziet, npo start, disney enz. En spotify en youtube en nog veel meer.

Omdat ik soms lees wat mensen waar kijken of luisteren ben ik wel benieuwd naar de maandbedragen :+

Ik ben snel klaar 0 euro want netflix zit gratis erbij. Geen spotify of wat ook.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 00:02

12,50 per maand, voor dat geld heb ik KPN tv + box. Oftwel, het meest basis tv pakket van KPN.

Exitium

Re: Hoeveel per maand kwijt aan tv kijk dingen en muziek

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 00:11

Niets voor tv, maar heb wel Spotify Premium en wat Twitch-abonnementen. Komt ergens rond de € 60 uit

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 00:14

Oef wij komen wel aan de 80 euro per maand ongeveer. Mijn vriend zijn hobby’s zijn voornamelijk werken en tv kijken (verder is hij echt heel leuk hoor, klinkt saaier dan het is in werkelijkheid :+ ) en verder is er niet echt iets waar wij voor moeten sparen ofzo. Dus dat is dan onze “luxe” zeg maar.
Ik vind het zelf ook leuk om tussen de apps te schakelen en te kijken of ik iets leuks aan kan zetten tijdens het werken of het beoefenen van mijn eigen tigduizdend hobby’s :+

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 00:18

Ik heb bijna eigenlijk alle streamingdiensten. Een aantal deel ik om kosten te besparen.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 00:19

Qua streaming diensten heb ik alleen Prime Video voor €5 in de maand.

Netflix heb ik al een paar maanden niet meer omdat mijn provider dat niet ondersteunt. En Netflix deed lastig met casten via de Chromecast.

2 mnd een Spotify abbo genomen om de muziek te kunnen uit- en opzoeken voor de uitvaart van mijn vader. Was €7, dus €3,50 p.mnd. Die eindigt eind februari weer.

Voor de Olympische Spelen had ik 1 mnd HBO genomen.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 00:19

Telpeva schreef:
12,50 per maand, voor dat geld heb ik KPN tv + box. Oftwel, het meest basis tv pakket van KPN.

Dan ben jij eigenlijk niks kwijt aan extras. Ik bedoelde naast tv kijken. Maar ik geloof dat ik daarin wat ouderwetsch ben _O- geen standaard tv kijken is er kennelijk ook. :+ aanpassen kan niet meer, maar ik bedoelde dus de extras aan apps en abbonementen

Als ik tv kijken meereken ben ik in totaal 41 euro kwijt voor razendsnelle glasvezel, vaste telefoon, beperkt mobielabbo en tv met netflix er gratis bij :))

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 00:29

Alleen spotify :+

Tv zenders heb ik niet, kijk dat toch niet. Wel vaak YouTube maar dan zonder betaling.

Netflix gebruik ik van mijn ouders. Maar kijk ik eigenlijk ook nooit

black_kelpie

Ik heb Youtube Premium en Netflix standaard, mijn vriend Prime en verder wissel ik SkyShowtime en HBO Max af, afhankelijk van wat ze op dat moment hebben wat ik graag wil zien. "Gewone" tv kijk ik praktisch nooit.

Telpeva
Moderator Algemeen

Een tv abonnement is sowieso een optie, ik heb ook familieleden die al jaren geen tv-abonnement meer hebben maar alleen betalen voor internet, met daarnaast dan streamingdiensten zoals Netflix en dergelijke. Vandaar dat ik hem noemde :) Het is ook mogelijk om alleen internet te hebben, en NPO zenders te kijken via je browser.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 00:35

Netflix en Spotify zijn gratis voor mij zitten bij m'n kpn abonnement. Dus daar heb ik geen kosten aan. Kijken nauwelijks Netflix trouwens, heb genoeg aan gewone tv.

Wel heb ik de F1TV app die kost mij €94,99 geloof ik. Per jaar

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 00:37

Wij betalen fors voor het tv abo met zoon kasje, aangezien dat belgische tv is heb ik ook NLziet.
Netflix uiteraard en voor mams ook een account. Heb ook HBO voor game of thrones toen (en levenslang 50%) maar nu dat overgenomen is is de prijs gestegen maar wil m toch houden voor harry potter straks.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 00:43

Ik heb niks :+
Geen tv abonnement en geen streaming of muziek diensten.
We kijken wat gratis Youtube en NPO programma’s, meer niet eigenlijk :))

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 00:48

karuna schreef:
Ik bedoelde naast tv kijken. Maar ik geloof dat ik daarin wat ouderwetsch ben _O- geen standaard tv kijken is er kennelijk ook. :+

Sterker nog, tot een jaar geleden had ik een internet + tv abonnement, toen heb ik tv opgezegd. Ik ben bijna vier jaar terug verhuisd en heb m'n tv sindsdien überhaupt niet aangesloten :+

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 01:49

Ik heb op videoland na alle streamingdiensten en dan nog wat luisterboeken en podcast abonnementen. Oh ja, ook nog Apple Music. De duurdere streamingdiensten wissel ik nog wel eens af. Zo heb ik net weer sinds bijna anderhalf jaar Netflix.

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 02:12

Youtube en HBO. Ik luister eigenlijk al mijn muziek via Youtube en luister ook graag naar podcasts, dus ik betaal graag een beetje om maar geen reclame te hoeven hebben. HBO heb ik aangeschaft toen ik voor altijd 50% korting kon krijgen, dus ik betaal er nu 6 euro voor in plaats van 12 euro.

Ik heb Netflix sinds enkele maanden niet meer.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 05:52

Ik heb alleen TV + internet en daar betaal ik net iets meer dan €50 per maand voor.
Ik heb alleen Disney+ extra. Die kosten komen daar nog op. :+

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 06:13

Hbo, prime, Netflix, Spotify, ESPN. YouTube kijken we op de Kids versie. Dan heb je geen reclames. Anders word je daar gillend gek.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 06:37

Hier Hbo, prime, Netflix, Spotify, Disney, skyshowtime. We delen alles met vrienden dus ik betaal maar van 3 het volle pond. Overigens geen normale tv meer

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 06:37

Ik betaal niks aan streamingsdiensten en heb geen tv abonnement. Gebruik wel Spotify maar is een familie account die ik niet betaal. Kijk wel eens wat via youtube en heb een stapel DVDs :) Denk in de toekomst dat ik wel weer voor een streamingdienst ga voor wat series, maar dan kies ik er gewoon 1.

boedjang

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 06:57

Netflix is de duurste die we hebben, maar gebruik het ook veel.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:00

Ik heb Netflix en Videoland (samen €28) en Disney (gratis) maar ik heb geen tv abonnement.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:01

Ik heb KPN wat me al 80 euro per maand kost, is ook incl internet en spotify en HBO. En dan nog Prime extra en Netflix via mijn moeder.

Ingenting

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:03

Hier geen tv abonnement, op dit moment enkel Videoland, de goedkoopste.

Heel soms pak ik een maand netflix of een andere streamingdienst er naast om even alles te kijken wat nieuw is. Maar dat gaat dan om maximaal 2x een maandbedrag per jaar totaal.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:05

Ik weet het niet precies, wij hebben internet en tv van Vodafone en ik heb eerlijk gezegd geen idee wat dat precies kost, want dat gaat van mijn partner zijn rekening af.
En we hebben een duo Spotify abonnement. Die gaat van mijn rekening.
Dat is wat we hebben.
Geen aanvullende abonnementen op streamingsdiensten voor tv.

Oh ja, wel, ik heb een Kobo Plus abonnement om te kunnen lezen (alleen lezen, niet ook luisteren).