Ik zoek mensen die ook een campervan hebben en het leuk vinden om gewoon te kletsen over deze gezamenlijke hobby. Gewoon gezellig praten over campervans, reizen, plannen of alles wat erbij hoort.
Zelf heb ik sinds een jaar een Peugeot Boxer en ik ben daar helemaal gelukkig mee.

Lijkt het je leuk om mee te praten? Laat gerust een berichtje achter en/of show je eigen campervan

.
daarvanweg kunnen komen, aangifte gedaan en een paar weken later kwam de beste man bij opsporing gezocht dat hij zich aan een vrouw had vergrepen,
sta ik daarin redelijk op scherp.
En heeft me extra waakzaam gemaakt zeker sinds mijn fikje overleden is.
. Bij twijfel ga ik net als FT weg, (bizar een keer. Ik kwam ergens aan en een man stond er met zijn camper die zeker wist dat ik FT was
Een thuis (nou ja twee thuizen) met fatsoenlijke meubels, waar ik kan aanrommelen en in de tuin rondlummelen. En onderweg waar ik van leuke plek naar leuke plek hops en mobile blijf.
met deze parel! 

nou ja kwa postuur beiden niet bepaald elegant sierlijk en megagroot, en we praten beiden snel maar dat is dan ongeveer alles. Maar ik heb echt echt heel hard moeten aantonen dat ik de man niet kende