98% van de tijd hoef ik niet eens een wekker te zetten want ik ben lang en breed al wakker voor we überhaupt in de buurt van de wekker komen.
Maar áls ik hem moet zetten dan gaat de wekker, die zet ik uit en ik ben meteen 'aan'. Want meestal staat dat ding dan ook omdat er iets moet /gaat gebeuren. Sterker nog, ik kan in mijn pauze op het werk ook een powernap doen zonder wekker, mijn ingebouwde wekker werkt prima.

Dw liefde van mijn leven (die mantra moet ik mezelf herhalen) daarentegen was een chronische snoozer, en dat heb ik hem echt afgeleerd. Ik was klaarwakker bij de eerste wekker en hij ging dan nog makkelijk een half uur tot drie kwartier snoozen. Ik kon uiteraard niet meer slapen dan. Werd ik hysterisch van.
Nu is het zo dat als we samen ergens heen moeten, bijvoorbeeld wedstrijd, dan gaat mijn wekker sowieso eerder dan die van hem. Maar ik heb mezelf dan weer afgeleerd hem daadwerkelijk uit bed te halen want die kerel heeft een slaap waar menig comapatient jaloers op is en de laatste keer dat ik checkte ben ik niet zijn moeder, 't is geen Alabama hier. Voor de beeldvorming, een van de moeilijkste te krijgen badges van Garmin is de 'Mystical Sleep', dan moet je slaapcore 100 zijn. Hij heeft de Garmin gisteren twee weken en die badge al minimaal vijf keer. fiets. Anyway, ik haal hem dus niet uit bed, niet op tijd klaar is thuisblijven, ik laat hem gewoon achter. Het heeft een paar keer slechts seconden gescheeld maar tot nu toe werkt dit prima. Vervolgens zet hij in de auto of camper zijn Mystical Sleep voort.