Ik ben wel benieuwd wie de meeste rijbewijzen heeft, of dan wel in de meeste voertuigen mag stappen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:Mensen die hun vliegbrevet hebben mogen natuurlijk ook reageren.
Celebi schreef:AM, B, BE en T gezien ik nog nét in de laatste lichting zat die het T bijgeschreven heeft gekregen. Is wel een leuke met het idee om ooit misschien ergens eigen grond en paarden te hebben. Mag ik ook een trekker rondsturen.
en jonger op het weiland.
Nou ja, vliegangst, ik ben meer een claustrofobisch konijn dat erg nerveus wordt van zo'n afgesloten geval. Koper schreef:Bellatrix schreef:Mensen die hun vliegbrevet hebben mogen natuurlijk ook reageren.
Wat mij betreft met vermelding van welke type rating ze hebben
germie schreef:Koper schreef:
Oei. Inspiration op instructeurslevel.
Verder nog JJ, Megalodon, Kiss classic, Kiss sidekick, XCCR, Hollis Prism2, Poseidon se7en, en SF2 op userlevel. Dan heb ik ze volgens mij allemaal. Ook nog ervaring met Liberty, revo, en vergeet vast nog wat.
Tazzey schreef:germie schreef:
Oei. Inspiration op instructeurslevel.
Verder nog JJ, Megalodon, Kiss classic, Kiss sidekick, XCCR, Hollis Prism2, Poseidon se7en, en SF2 op userlevel. Dan heb ik ze volgens mij allemaal. Ook nog ervaring met Liberty, revo, en vergeet vast nog wat.