Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-25 11:41

Wederom 500 pagina's vol geklaagd hebbende.. hierbij het nieuwe klaagtopic!

Zit je dag even niet mee? Moet je wat kwijt of van het hart? Of wil je gewoon even ouderwets zeuren? Dan ben je hier aan het goede adres.

Hou het netjes naar elkaar en wees niet te oordelend over andermans ergernissen, daar is dit topic niet voor. Mocht je toch de behoefte hebben om het verder te bespreken, dan doe dit liever elders zodat we dit topic echt voor het klagen kunnen houden :D

Gericht over andere Bokkers klagen is ook niet toegestaan.

Let the complaining continue!

Moderatoropmerking:
Wij hebben wel eens berichten gezien waarin naar andere bokkers of topics wordt verwezen als ergernis. Zulke berichten zijn niet prettig voor de sfeer op het forum en dragen bij aan roddelen of pesten. Daarom willen we jullie vragen dat niet meer te plaatsen. Dat geldt voor berichten als "ik erger me aan een bepaalde bokker", maar ook voor berichten als "ik erger me aan mensen die X doen" als er net een actief topic loopt over iemand die X heeft gedaan. Kortom, hou het netjes richting je medebokkers en gebruik dit topic niet om hen te bekritiseren, af te zeiken of subtiel over ze te roddelen.
Laatst bijgewerkt door Polly op 02-12-25 12:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Voor de volledigheid ook de mod opmerking toegevoegd

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 11:42

Nieuw topic. :D

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 11:50

Jaa we klagen lekker door hier. Ik erger me dat mijn planning vandaag volledig in de war loopt door drukte op het werk. Komt vanalles tussendoor.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 11:52

Jeeeee nieuwe ergernissen :)

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 11:53

Ha nieuw topic!

Ik erger me eraan dat mijn schoonzusje wéér een dier alleen in huis heeft gehaald, dit keer een kitten.
Eerst waren het al hamsters en diverse konijnen en nu een kitten.

En ze gaan zo ongeveer 2x per maand wel op vakantie of een weekendje weg... ben benieuwd wie/hoe er voor dat beestje dan wordt gezorgd.
Maar ja, dochter wil alles, dus krijgt ook alles.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 11:54

Present! :wave:

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 11:55

Myfairytale schreef:
Ha nieuw topic!

Ik erger me eraan dat mijn schoonzusje wéér een dier alleen in huis heeft gehaald, dit keer een kitten.

En ze gaan zo ongeveer 2x per maand wel op vakantie of een weekendje weg... ben benieuwd wie/hoe er voor dat beestje dan wordt gezorgd.

1 kitten? Waarom geen 2 dan?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 11:56

Yes, vers topic *\o/*

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 11:56

ik erger me aan mijn hoofd. Ik moet nog heel veel en daarom mag ik geen leuke dingen doen. Zoals paardrijden terwijl paard gewoon hier in de tuin staat en het dus niet veel tijd kost.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 11:59

Little_Gift schreef:
Foaly schreef:
Kunnen we dat gestook van hatsjoe niet gewoon negeren? := Niet de trol voeren enzo.

En dit is niet op de man dan?
Ik heb alle respect voor jullie correcties en schaar me daar ook onder trouwens qua mening maar als je iemand confronteert met een slechte post, is het een beetje hypocriet om dan zelf hetzelfde te gaan doen hé.

Dank je wel, dit. Hoe ik erover denk komt mede door alles wat ik zie gebeuren in mijn omgeving. Ik heb beslist niets tegen transgenders, heb er 2 waarmee ik goed bevriend ben, maar al dat geneuzel en moeilijke gedoe er om heen is wat mij ergert. Dat je gelijk de wind van voren krijgt als je je vergist in een voornaamwoord en niet op een goede manier maar woedend, enzovoort. Ga ik er verder niet uitleggen want dan treedt ik in de privé sfeer van mensen.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 12:10

MyWishMax schreef:
Dat de overburen bijna elke week wel minimaal 1 keer de straat blokkeren en mijn uitrit waardoor ik niet weg kan en het toevallig telkens is als ik echt weg moet.

Zo dom om alles voor je bedrijf te laten bezorgen in een woonwijk waar 1 vrachtwagen alles volledig blokkeert, omdat het daar niet voor gemaakt is. Ze hebben gewoon 2 minuten verderop hun bedrijfspand waar vrachtwagens juist veel beter kunnen komen en het verkeer gewoon erlangs kan nog.

Maar ze gaan komende tijd ook weer stuk nachts thuis werken en vanaf eind december voor oud en nieuw met heel wat mensen en aggregaat buiten waardoor ik de hele tijd wakker lig pf word want tussen 1 en 5 komen continu mensen naar buiten die gaan praten en lachen op normaal volume in hun 'pauze' en ze zelf hun bedrijfswagens gaan laden maar doordat ze lampen aanmaken heb je continu waarschuwingen geloei van die auto's....

jeetje, dit is wel een heel grote ergernis zeg. Doet de gemeente niets? En in gesprek gaan met het bedrijf over de overlast? :(:) veel sterkte iig.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 12:10

Nieuw topic!

Vanochtend even een klassikale janksessie gehad :') de partner van een klasgenoot is plotseling overleden en doordat onze klas zo klein is komt die echt hard binnen. We hadden een excursie gepland deze week, maar een deel van de klas geeft al aan dat hun hoofd er echt niet naar staat, en die dag is misschien ook de condoleance

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 12:18

In plaats van dat ik dit jaar nog geopereerd word zoals ze hadden gezegd heb ik pas eind januari een laatste gesprek voordat ze gaan inplannen. Ik verwacht dat het dus op z'n vroegst een keer in maart gaat zijn dat ze daadwerkelijk gaan opereren. Hartstikke fijn, ik ben nog niet gestrest genoeg, kan ik nog een paar maand wachten _-:(

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 12:21

Oh wat verrot zeg. :\

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 12:55

Polarize gecondoleerd.

Black Kelpie wat enorm waardeloos.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 12:56

Yesss ik ben er ook weer bij!

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 13:01

Ik had ineens stress omdat er een slotje op het oude topic stond :')

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 13:05

dat onze verzekeringsadviseur waar we al tientallen jaren klant zijn nu ineens zonder waarschuwing 350,- rekent voor het maken van een offerte voor een nieuwe AOV... :? 8)7

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 13:20

Alleen voor een offerte? Wat een absurd hoog bedrag zeg!

Ik ben echt op, ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 13:21

Bellatrix schreef:
Myfairytale schreef:
Ha nieuw topic!

Geen idee.
Denk dat het welzijn ze niet bijster interesseert of er niet bij stil staan.
Dochter zal wel hele dagen met dat beestje lopen zeulen, deed ze ook met konijn, tot de lol eraf was.
Maar ben echt benieuwd hoe/wie voor dat beestje gaat zorgen iedere keer. Voorzie echt problemen daarmee.

Normaal werd alles bij familie gedumpt dan steeds, maar schoonfamilie heeft allemaal honden die niet aan katten gewend zijn.
Zo ook hun hond, maar ze hebben bewust niet weer voor een hond gekozen OMDAT ze zoveel weg zijn.

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 13:36

Ben not amused met een tip van de dierenambulance: als je een verzwakte eend ziet, niet kijken of je een eigenaar ziet, maar meteen huppekee noodnummer bellen.

En precies op die manier zijn mensen in de buurt hun supertamme pekingeend kwijtgeraakt: de hele buurt kende de eendjes, maar een voorbijganger vond het nodig voor de supertamme, maar kerngezonde eend de dierenambulance te bellen, zonder navraag te doen bij buurtbewoners. Dus nu is eend weg, want ja, de eigenaar belde de dierenambulance, en ja, de eend zou teruggebracht worden, maar ze hebben hem in de verkeerde sloot teruggezet. Eend is al een paar weken weg nu, en de overgebleven eend is echt van slag.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 13:39

Myfairytale schreef:
Bellatrix schreef:
Myfairytale schreef:
Ha nieuw topic!

Geen idee.
Denk dat het welzijn ze niet bijster interesseert of er niet bij stil staan.
Dochter zal wel hele dagen met dat beestje lopen zeulen, deed ze ook met konijn, tot de lol eraf was.
Maar ben echt benieuwd hoe/wie voor dat beestje gaat zorgen iedere keer. Voorzie echt problemen daarmee.

Normaal werd alles bij familie gedumpt dan steeds, maar schoonfamilie heeft allemaal honden die niet aan katten gewend zijn.
Zo ook hun hond, maar ze hebben bewust niet weer voor een hond gekozen OMDAT ze zoveel weg zijn.

Wat ontzettend triest voor die diertjes. ;(

Zoolgangster schreef:
Ben not amused met een tip van de dierenambulance: als je een verzwakte eend ziet, niet kijken of je een eigenaar ziet, maar meteen huppekee noodnummer bellen.

En precies op die manier zijn mensen in de buurt hun supertamme pekingeend kwijtgeraakt: de hele buurt kende de eendjes, maar een voorbijganger vond het nodig voor de supertamme, maar kerngezonde eend de dierenambulance te bellen, zonder navraag te doen bij buurtbewoners. Dus nu is eend weg, want ja, de eigenaar belde de dierenambulance, en ja, de eend zou teruggebracht worden, maar ze hebben hem in de verkeerde sloot teruggezet. Eend is al een paar weken weg nu, en de overgebleven eend is echt van slag.

Wat zielig voor die eend die over is. Zit die andere sloot in de buurt?

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 13:41

Dat ze gisteren in mijn zenuw hebben geprikt met een epidurale infiltratie in mijn rug. Het was al lastig genoeg... AUW. ;(

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 13:42

Doet dat zoveel pijn als dat klinkt? :(:)

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 13:44

Moet nog boodschappen doen, maar wil wachten tot mijn pakketje afgeleverd word bij de Bruna.
Maar heb het gevoel dat ik morgen terug mag.