Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:Hier in het natuurgebied hebben ze het heel diep uitgegraven en vervolgens een soort van mulch er overheen en dan twee jaar onder plastic afdekken.
En eerlijk is eerlijk: Het is dit jaar niet terug gekomen.
Maar zelf heb ik godzijdank geen ervaring. Ik vond zevenblad al verschrikkelijk om in de tuin te hebben.
Kabayo schreef:Cayenne schreef:Pispotjes ken ik als de haagwinde maar dat is een compleet andere plant
Ow jee die bedoelde ik. Ik keek even te vluchtig naar Google
Maar haagwinde is ook ellendig haha
Dan duurt het weer even voor ze terug komen. Cayenne schreef:Valt de aanwezigheid van Japanse Duizendknoop niet onder een verborgen gebrek trouwens?
haha1995 schreef:Varkens zijn ook superleuk....Ik moet zeggen dat we bij het paardengedeelte ook geen japanse duizendknoop hebben...Maar rond het huis ,zelfs tussen het terras door komt er af en toe toch weer een piek,ik heb het idee dat uitrekken toch wel uit put...Wij hebben een stuk van de gemeente tegen onze grond aan dat staat gewoon helemaal vol.Die doen er zelf niks aan...
De varkentjes lopen bij ons ook in een stukje bos...het zijn de beste tuinierders ooit.Je moet ze alleen niet op gras willen dat word keurig opgerold.