Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
  jammer dat we dat niet meer zoveel mogen drinken ivm Keto eten.                                                         

xxxmh schreef:Caira schreef:Wij hebben een Phillips latte go, echt een heel fijn apparaat. En ik ben echt verwend na jaren horeca, maar hier zet je knappe koffie mee
Weet je ook welk type je hebt?
Lay_D schreef:Ik heb een De'longhi Dinamica, maak er cappuccino,latte macchiato mee en zet er een gewone kop koffie mee,het apparaat heeft wel meer koffie keuzes maar de 3 bovenstaande zijn favorieten.
Enig minpuntje vind ik, het heet water voor een kopje thee is niet heet-heet zeg maar.
De waterfilters en het ontkalkingsmiddel koop ik bij waterfilterwinkel.com
Hun bieden de originele filters aan maar ook hebben ze een prima eigen merk wat in de De'longhi past.
xxxmh schreef:Lay_D schreef:Ik heb een De'longhi Dinamica, maak er cappuccino,latte macchiato mee en zet er een gewone kop koffie mee,het apparaat heeft wel meer koffie keuzes maar de 3 bovenstaande zijn favorieten.
Enig minpuntje vind ik, het heet water voor een kopje thee is niet heet-heet zeg maar.
Hun bieden de originele filters aan maar ook hebben ze een prima eigen merk wat in de De'longhi past.
Weet je ook welk model?
Heb zelf een dolce custo maar vind de cupjes ook best duur maar wel lekker haha. Ik hoop met black friday dat er een aanbieding is ergens
                                                         xxxmh schreef:Lay_D schreef:Ik heb een De'longhi Dinamica, maak er cappuccino,latte macchiato mee en zet er een gewone kop koffie mee,het apparaat heeft wel meer koffie keuzes maar de 3 bovenstaande zijn favorieten.
Weet je ook welk model?