Toch maar even een topic. Ik merk dat ik een beetje vastloop in keuzes te maken.
Ik heb 7 jaar lang een relatie gehad, mini boerderijtje opgebouwd en dus veel beestjes om voor te zorgen. Nu we uit elkaar zijn moet ik natuurlijk kijken wat ik met mijn woonsituatie ga doen.
Voordat ik een nieuw huis koop wil ik eigenlijk heel graag in het buitenland gaan wonen (korte periode, 3 maandjes inclusief werken daar). Nu kunnen we het huis prima aanhouden tot duidelijk is wat we met het huis gaan doen, of hij het aanhoudt of niet. Dus de honden, katten en paarden kunnen blijven staan. Alleen werkt mijn (nu ex) dus regelmatig of liever gezegd onregelmatig in het buitenland. Normaal gesproken vang ik dit dus allemaal op.
Nu weet ik dat voor vakanties er wel eens mensen op huizen willen passen en ook voor langere tijd. Maar nu het het soms een week soms anderhalve week en soms een week niet nodig.
Zijn er ideeën om dit op te lossen zodat ik heel even kan ademen in het buitenland maar wel weer terug kan komen voor mijn dieren en dan een leuk huisje te zoeken..
Misschien zijn er wel goede ideeën vandaar

Amen. Wanneer je dieren neemt, neem je wel de verantwoordelijkheid erbij om hen op één te zetten in plaats van 'fun' dingen. Sterkte met de situatie verder.