Een samenvatting van hoe we hier zijn gekomen. Ik kom van het platteland, ging uiteindelijk in de randstad werken (daar kun je écht meer verdienen), kreeg een vriend en ging in de randstad wonen met een landweggetje op 500 meter lopen dus dat was te doen

Na een jaar was er vrij plotseling een man bij me ingetrokken onder het mom van "ik slaap hier alleen tot ik mijn woning heb gerenoveerd"... Zijn woning gerenoveerd, bod gekregen en zo woonde ik ineens samen

Ik kreeg de diagnose MS, en vervolgens werd ik gillend gek in mijn huis.
Ik wist werkelijk waar niet dat ik zo'n enorme hekel aan een woonplaats kon hebben, maar wel dus.
Dan maar samen op huizenjacht, maar... Meneer wilde niet verhuizen om het verhuizen en ook niet bezig blijven dus werd de zoektocht, een zoektocht naar het huis voor de rest van ons leven

We boden op een oude varkensstal, op een koetshuis en toen besloot meneer ineens eigen baas te worden

Uiteraard in goed overleg en misschien was ik zelfs de aanstichter

Dus 3 jaar de verhuisplannen in de koelkast (niet ijskast want ik zocht stiekem nog wel door

Zoektocht later weer actief hervat, bezichtigingen, bieden en altijd weer dat telefoontje dat we het niet waren geworden

Maar nu, na ruim 8 jaar zoeken is het gelukt! En ineens zijn we ontzettend blij met al die eerdere telefoontjes! We hebben onze droomplek

Geen concessies van een snelweg, spoorweg of wat dan ook in de buurt, helemaal niets!
Maar, er is altijd wel een maar natuurlijk

Dus gaan we de huidige woning zo kostenbesparend mogelijk, bewoonbaar maken voor nu. En dan een jaar of 5 heeel hard sparen en geld verdienen om dan hopelijk te gaan bouwen, als we een vergunning krijgen...

Ik ga thuisbezorgd missen... Kun je een hond ook leren koken? Ik vraag dit uiteraard voor een vriend

Op black friday terwijl ik eigenlijk goedkoop dingen moet scoren, krijgen we de sleutel. Volg gezellig mee om te zien wat voor een zooitje we ervan gaan maken

NB: de erfgrens is vóór de bouwcontainer, de stenen schuur is gedeeld met de buurman.