ikke schreef:Exitium schreef:Eerder naar huis doe ik sowieso als ik op kantoor werk, om voor de files uit te rijden. Rij meestal rond 14:00 - 14:30 naar huis en werk daar nog even door. Rij ik om 15:30 of later weg dan doe ik er minstens een uur over om thuis te komen, anders een half uur
Ik ben onlangs intern verkast en werk nu voor een ander onderdeel op een andere lokatie. Die kan met de trein. Kost iets meer tijd maar geen gezeur met files.
Dat zou me ruim anderhalf uur kosten, en dan kan ik niet zo vroeg beginnen als ik nu doe 
Ghostattack schreef:Exitium schreef:Eerder naar huis doe ik sowieso als ik op kantoor werk, om voor de files uit te rijden. Rij meestal rond 14:00 - 14:30 naar huis en werk daar nog even door. Rij ik om 15:30 of later weg dan doe ik er minstens een uur over om thuis te komen, anders een half uur
Hier ook inderdaad, probeer op woensdag wel uiterlijk 15:00 weer naar huis te gaan. Afgelopen week is dat mislukt en stond er enorme file, dus ben ik pas tegen 18:00 gaan rijden.
In de ochtend ben ik meestal nog voor 07:30 op kantoor. Thuis begin ik ook om 07:30 (over het algemeen)
Op kantoor 7:30, thuis 8:00. In beide gevallen pak ik geen lunchpauze en wat ik als lunch zou doen op kantoor, gebruik ik om naar huis te rijden. Ben dus in beide gevallen om 16:00 klaar en thuis. Uitzondering is als we op donderdag een meeting hebben waar we laat klaar mee zijn (verbeteroverleg, staat tot 15:30 gepland maar we zijn vaak eerder klaar). Dan kan het zijn dat ik laat weg ben en dan ben ik 1 tot 1,5 uur onderweg 
Roihi schreef:ik vind het heerlijk om vanuit huis te werken.
Lang 1 dag per week naar kantoor gemoeten en dat werd begin dit jaar plots verhoogd naar verplicht 2 dagen naar kantoor.
Nu ineens willen ze iedereen verplicht 4 dagen naar kantoor... echt belachelijk
er zijn zelfs mensen naar een andere provincie verhuisd (met toestemming) en die zouden nu ook plots 4 dagen naar kantoor moeten komen.
Iedereen heeft zijn leven aangepast met dat van thuis uit werken en de grote bazen walsen daar nu vlot overheen (of willen dat doen)
Ik hoop oprecht dat het ze niet lukt en de max op 2 dagen blijft, liefst wil ik terug naar max 1 dag per week naar kantoor, die voor de team vergadering.
Bij ons is dat gelukkig niet. We hadden juist voor Covid een etage van het pand naast ons gehuurd omdat we te hard gegroeid waren, en die huur is per deze maand opgezegd omdat we allemaal regelmatig van huis werken. We hebben niet eens plek meer om zoveel op kantoor te zijn dus