Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zertab schreef:Even een andere vraag; welke beker heb ik nodig die drankjes urenlang koud en warm kan houden? Dus eentje voor ijskoffie en voor thee, zeg maar.
Zertab schreef:Even een andere vraag; welke beker heb ik nodig die drankjes urenlang koud en warm kan houden? Dus eentje voor ijskoffie en voor thee, zeg maar.
Sky_As schreef:Zertab schreef:Even een andere vraag; welke beker heb ik nodig die drankjes urenlang koud en warm kan houden? Dus eentje voor ijskoffie en voor thee, zeg maar.
Waterdrop https://www.waterdrop.nl/products/therm ... 8772244808
Blijft echt uren warm, en nog veel langer koud, zelfs in volle zon.....
Freekieee schreef:Ligt eraan welke Stanley je hebt. Degene waar het rietje eruit steekt en niet erin kan lekt. Maar heb je degene waarbij je tuitje omhoog doet zodra je wilt drinken, die lekt niet.
Heb ze allebei. En vind ze erg fijn! Degene die lekt gebruik ik altijd thuis en de andere voor onderweg
Freekieee schreef:Ligt eraan welke Stanley je hebt. Degene waar het rietje eruit steekt en niet erin kan lekt. Maar heb je degene waarbij je tuitje omhoog doet zodra je wilt drinken, die lekt niet.
Heb ze allebei. En vind ze erg fijn! Degene die lekt gebruik ik altijd thuis en de andere voor onderweg
maar wel behoorlijk lek- en vaatwasserproof! CupCakes_ schreef:Ik zweer bij Yeti! Die kan ik zelfs van een waterval af laten kletteren en hij is nog heel, lekt niet, hufterproof. De dop met het rietje lekt ook niet.
[ Afbeelding ]