Mijn paard (en misschien ik ook) zijn autistisch qua drinkemmers. Onderweg tijdens de endurance wedstrijden maak ik voor mijn paard slobber water wat hij goed drinkt! Wel belangrijk op 160 km wedstrijden.
Nu zoek ik al enige tijd naar een vervangde emmer nadat emmer nummer 1 stuk ging. Alleen nu is emmer 2 ook stuk en heb ik lichte paniek

Ik ben dus opzoek naar een emmer die minimaal een doorsnede heeft van 32cm en maximaal 26 cm hoog is (lager mag zelfs) met echt een goede deksel erop dat niet alle slobber door heel de auto zit. Er word door de grooms nou niet echt voorzichtig gereden, en we hebben al ondervonden dat de pavo emmer dat de auto onder zat, maar de deksel er nog wel op zat. En die is eigenlijk net iets te smal.
Heeft iemand precies deze emmer of een goede kopie ervan? Die ik over zou mogen nemen? Of een goede website? Ik wil wel een ijzeren handvat en geen plastic, en hij mag echt niet hoger worden. Breder mag (graag zelfs).
Ik heb natuurlijk pavo al meerdere keren door de jaren heen gemaild, zonder succes helaas

Om het gat. en hoe schoon deze emmer nog was na 10 jaar gebruik