De 17 ziet er wel erg verleidelijk uit! Maar goed, welke van de 4 neem je dan? Ik zie veel filmpjes voorbij komen maar daarin behandelen ze onderwerpen die ik als normale-telefoongebruiker niet snap

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Doef schreef:Ik ben toe aan een nieuwe telefoon! Nu heb ik de Iphone 13, voorheen áltijd Android gehad en nooit vanaf geweken. Tot een noodlottig ongelukje met mijn voormalige telefoon en de enige optie toen de Iphone 13 was. Ik moet eerlijk zeggen, de Android trekt mij wel nog steeds, met name de Samsung s25 of de Pixel 10, die schijnt wat leuke foefjes met AI te kunnen. Toch ben ik behoorlijk gewend geraakt aan mijn Iphone en is dit het eerste toestel die het zo lang met mij heeft volgehouden -ik laat nog wel eens wat vallen zegmaar (klop ik even af)
De 17 ziet er wel erg verleidelijk uit! Maar goed, welke van de 4 neem je dan? Ik zie veel filmpjes voorbij komen maar daarin behandelen ze onderwerpen die ik als normale-telefoongebruiker niet snap. Wat doet Bokt?
EvaC schreef:Wat voor foefjes kunnen de Android toestellen met AI dan? Ik zag laatst een artikel voorbij komen dat Apple de boot daarmee lijkt te missen in z'n nieuwe telefoons. Had geen tijd om het te lezen dus ik heb geen idee van de vergelijking.
nevica schreef:Hier altijd de nieuwste Samsung. Samsung en Apple hebben, als je wat dieper in de specs gaat kijken, zowat alles hetzelfde. Voor het prijsverschil is het voor mij dan geen moeilijke keuze.