Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
verootjoo schreef:Verrekijker vind ik wel echt een must.
Maar ik herken je probleem met bril nietik draag al jaren een bril en gebruik verschillende verrekijkers. Nooit problemen mee eigenlijk
Herfstblad schreef:verootjoo schreef:Verrekijker vind ik wel echt een must.
Maar ik herken je probleem met bril nietik draag al jaren een bril en gebruik verschillende verrekijkers. Nooit problemen mee eigenlijk
Opzich lukt het wel, maar ik moet hem heel goed instellen en heel erg turen. Zonder bril is het net wat soepeler ofzo. Verrekijker is ook erg klein moet ik zeggen. Vriendin heeft hetzelfde kan ook niet goed kijken met bril.
Ik heb deze Bekijk Krachtige Verrekijker Voor Volwassene 40x22 - Breed Gezichtsveld - Compact, Lichtgewicht en Spatwaterdicht - Voor Vogelaars, Sportevenementen, Reizen op: https://www.bol.com/nl/p/krachtige-verr ... _iphoneapp
SusanH schreef:De verrekijker die ik heb is voor een verrekijker niet duur. Ik ben eens in de Swarovski winkel geweest dan sla je stijl achterover. Dan heb je niks voor onder de € 1000. Ik ben naar een winkel geweest en heb me laten adviseren. Hij had verschillende prijsklassen ook hoeveel hij vergroot verschilt per verrekijker, of je hem ook in de schemer nog kunt gebruiken etc. En idd verstelbare oogschelpen zijn een must als je brildragend bent. Ik zou op safari echt wel een goede verrekijker willen. Ik ga geregeld wild spotten op de Veluwe. Zonder kijker zie je veel en veel minder.