(Kleine) aankopen die je leven vermakkelijkt hebben

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Divers

(Kleine) aankopen die je leven vermakkelijkt hebben

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-25 10:04

Wat zijn (kleine) aankopen die jouw leven vermakkelijkt/verbeterd hebben?

Is het een robotstofzuiger, een draaischijf voor kruiden in je keukenkastje of iets totaal anders?

Het is weer bijna pay-day en dat betekent geld uitgeven :+ Ik scroll me suf online maar kom weinig tegen waar van ik denk: dat heb ik ECHT nodig!

Ik zal beginnen: Een uitrekbare tuinslang die op mijn keukenkraan past, om mijn balkon mee schoon te spuiten!

c_alsemgeest

Re: (Kleine) aankopen die je leven vermakkelijkt hebben

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 10:09

Normaal geen kleine aankoop... want die dingen zijn stervens duur :')
Maar met black friday sale waar ik mijn ing rente punten coupon op mocht gooien toen we toch al een stofzuiger kochten...
Mijn dyson air straight.
Met normaal föhnen staat mijn haar recht op :') wie of hoe het ook gedaan wordt, met dit ding is het binnen enkele minuten droog en glad en zie na een half jaar gebruik een geen enkele schade oid in mijn haar. Dus ben er blij mee omdat het zo snel is en ook echt werkt. En door de korting en punten was het een paar honderd minder wat ook beter voelt dat het originele bedrag :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 10:11

Robotstofzuiger en een stoomreiniger.
Jeetje wat ben ik volwassen. :')

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 10:14

Divers schreef:
Het is weer bijna pay-day en dat betekent geld uitgeven :+ Ik scroll me suf online maar kom weinig tegen waar van ik denk: dat heb ik ECHT nodig!

Echt? Wil je geld uitgeven om het geld uitgeven en ga je dan zitten internetten om iets te kunnen vinden om te kopen??

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 10:14

Haha Divers, ik heb toevallig ook recent een uitrekbare tuinslang gekocht, om mijn buitenplanten water te geven vanuit de keuken. Dat was in de tropische hete weken van deze zomer. Hij ligt nu bevallig te wezen in een lade, heb hem nog niet gebruikt :o . Planten doen het prima zonder mij.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 10:23

Goof schreef:
Divers schreef:

Echt? Wil je geld uitgeven om het geld uitgeven en ga je dan zitten internetten om iets te kunnen vinden om te kopen??

Ik dacht precies hetzelfde. Maar veel mensen doen dat.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 10:24

Vaatwasser, wasbaar dekbed

Divers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-25 10:26

Goof schreef:
Divers schreef:

:Y) Ja, en?

Captain schreef:

Ik zag laatst zo'n stoom-ding om je kleren mee te ontkreuken, dat lijkt me ook wel wat!

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 10:28

De Kärcher Windowvac, met stip op 1.
En een droger. Ik kan 2 keer zoveel was verwerken, de eerste was van de dag hang ik op, de tweede gaat in de droger. Zo hoef ik niet te wachten tot die eerste was droog is.

Ik zou ook graag een sproei-extractieapparaat willen, om de bank, autobekleding, tuinkussens en dat soort zaken schoon te maken, maar heb er geen plek voor helaas.

Zo'n stoom ding om je kleren te ontkreuken is ook 100 keer chiller dan strijken, maar kleding die niet kreukt is nog beter haha, ik heb dat apparaat al tijden niet aangeraakt. Voor het laatst toen we nieuwe gordijnen kochten en die nogal verfrommeld aankwamen.

Divers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-25 10:31

Droger heb ik hier niet nodig (50+ graden buiten) maar ben wel hard bezig met het 'ver-thuis-elijken' van mijn huisje. Een plekje voor elk rommeltje wat niet weg kan maar ook geen plekje heeft.

Ben al begonnen met bakjes in de lades, rekje voor schoenen ipv. los in de gang, en van die lang-houdbaar-dozen voor pasta, rijst etc.

Voelt heerlijk opgeruimd zo en vroeg me af wat ik nog mis, vandaar dit topic!

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 10:32

Een RVS-'zeepje'. Geen ruikende handen meer na knoflook of vis snijden :D

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 10:36

Ik ben vooral heel blij met de robot stofzuiger die ook kan dweilen. Verder is onze beste aanschaf wel ons volledige domotica systeem geweest. Daar zijn we ooit mee begonnen toen ik een incomplete dwarslaesie kreeg en ik niet meer bij de meeste lichtknopjes kon komen. Inmiddels is het systeem behoorlijk complex en gekoppeld aan het weersysteem waardoor zonwering automatisch in en uit gaat, luiken gaan open als de temperatuur binnen hoger is dan buiten en gaan dicht als het buiten warmer is. Als we niet in de buurt van ons huis zijn gaan de lichten in een gedimde stand want helemaal donker willen we niet i.v.m. de huisdieren. Zodra een van ons in de buurt komt dan gaat de verlichting aan. Als het raam open staat gaan de gordijnen niet dicht. Enz enz. Dat is echt ideaal, zeker als je niet zo heel goed ter been bent.

Oh en de Bug-a-Salt is een fantatische toevoeging. Een geweer met laser pointer dat geladen wordt met keukenzout en waarmee je op grote afstand muggen en ander vliegend gespuis uit de lucht kunt schieten. Kinderachtig? Absoluut maar wel succes gegarandeerd. :D

Oh en dat RVS zeepje sluit ik me ook bij aan. Ideaal als je knoflook gesneden hebt.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 10:39

Robotstofzuigers inderdaad, ooit kocht ik zoon veredelde eierwekker voor op de toegangsdraad naar de weide(strookbegrazing) toen ik een huurweide had. Ging 1x per dag naar de paarden maar eigenlijk wilde ik ze niet 24/7 op de weide hebben. Dus dan zette ik de wekker en dan popte de draad open na 12:00 uur.

Ik heb ook dingen gekocht voor audioboeken te kunnen luisteren in de auto. Maakt je reizend leven ook stuk aangenamer.

Als ik nogsteeds mn huurweide had gehad had ik een hooibutler gekocht denk ik.

En mn kipper aanhanger. Maar dat is denk ik niet de richting die je zoekt.

snorkel1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 10:42

*\%/* idd dat zout geweer super ding ( al hebben wij er geen laser op) _O-

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 10:45

Die laser maakt hem echt af _O-

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 10:47

En dan ligt je huis vol zout? :+

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 10:47

Klopt, maar daar heb je dan weer die robotstofzuiger voor nodig. :D
Maar al had ik zelf moeten vegen, dan nog is het het wel waard hoor. Niets zo satisfying als in de ochtend wakker worden met 30 muggen bulten om vervolgens op jacht te gaan en dat kreng naar de eeuwige jachtvelden te schieten. *\o/*
Laatst bijgewerkt door Tazzey op 25-08-25 10:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 10:48

_O-

Briljant. :D

Ik lees hier verder mee, erg interessant.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 10:50

Bellatrix schreef:
En dan ligt je huis vol zout? :+

Dat dus. Lijkt me ook niet fijn.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 10:51

Dan ga jij toch lekker met de ouderwetste vliegenmepper aan de gang Germie, werkt ook prima. Gelukkig zijn ze niet verplicht hoor.

love_odin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 10:54

De klem van de action!
Geen vliegend bord met voedsel meer *\o/*

Afbeelding
Afbeelding

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 10:54

Werkt die bug a salt ook op spinnen?

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 10:56

Tazzey schreef:
Oh en de Bug-a-Salt is een fantatische toevoeging. Een geweer met laser pointer dat geladen wordt met keukenzout en waarmee je op grote afstand muggen en ander vliegend gespuis uit de lucht kunt schieten. Kinderachtig? Absoluut maar wel succes gegarandeerd. :D

Ik heb er 3 :+ soms complete gevechten met de wederhelft ~~}>

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 11:03

Divers schreef:
Goof schreef:
Divers schreef:

:Y) Ja, en?

Captain schreef:

Ik zag laatst zo'n stoom-ding om je kleren mee te ontkreuken, dat lijkt me ook wel wat!

Die heeft de action, goede verhalen over gehoord. Zelf geen ervaring mee aangezien ik travelstof draag en de rest niet kreukelt.

Voor mij is het een steelstofzuiger. Was niet duur maar super handig in gebruik. En een gootsteenkastje organizer gisteren binnen gekregen waar ik stiekem erg blij mee ben. Eindelijk is die kast netjes. Potten en bakken voor de voorraadkast vind ik ook een goedkope, fijne aankoop geweest.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 11:06

Huisdieren in huis? Dan zo'n rubberen borstel om haren te verwijderen van stof. Niet duur, maar werkt super!