Signe schreef:Ik heb geen hobbyruimte, gewoon een bureau in mijn ‘woonkamer’ waar ik ook slaap. Geen bank geen tv, zelf voor gekozen, maar als ik iets mis, is het een ‘studio’ of atelier.
Mijn set-up: twee Alex kastjes op wielen en een 2 meter blad erop. Mijn holbeinverftubes hangen aan de muur aan spijkertjes (met zo’n clipje)
Ik heb een grote ‘trunk’ kist voor alle andere spullen (snijapparaat, papier, kleine mappen, paar losse verfdingen, rollen papier enz) met daarachter nog wat mappen met grotere werken.
En dan zijn er hier en daar bakken onder mijn bed verstopt met dingen als lino/ets spul, wolletjes enz.en ik moet verklappen dat ik een opslag ruimte huur voor alles wat hier niet past en ik niet gebruik, maar wel wil bewaren. ( kostuums, stoffen, kraaaltjes, knoopjes enz) Misschien toch maar eens weg doen dat spul, want als je het niet gebruikt…
Ja, lijkt me ook zo heerlijk om een toegewijde ruimte te hebben puur voor je hobby’s.
Die Alex-kastjes staan trouwens ook op mijn verlanglijstje, ze lijken me echt superhandig.
Dat van de opslagruimte herken ik wel. Zo’n gevoel van “ooit wil ik hier weer mee verder, en anders moet ik het opnieuw kopen”. Wij zijn nu aan het inpakken voor de verhuizing en ik probeer van de gelegenheid gebruik te maken om toch wat spullen weg te doen. Van mijn partner mag ik geen opslag huren
, maar ik heb wél net een heel tof ladenkastje van hem gekregen. Zo kan ik het grootste deel van mijn tekenspulletjes eindelijk overzichtelijk uitstallen.