Adventskalender 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Adventskalender 2025

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-25 14:43

Hoi bokkers!!!!!

Omdat je maar niet vroeg genoeg kunt zijn en sommige ook al de zomervakantie erop hebben zitten :+ door naar het volgende……

Adventskalenders!

Gisteren net die van Schleich gepreorderd en voor 6 euro minder dan de advies prijs.

Vorig jaar hadden we ook de notenshop en die wil ik eigenlijk wel weer, vond die zo leuk :)

Welke willen jullie???

Ineke2

Re: Adventskalender 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-25 14:45

Ik heb nog kalenders van vorig jaar :+

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-25 14:48

Ohh ik word helemaal blij weer van een nieuw Adventskalenders topic!

Ik heb op zich ook wel al een kleine wishlist:
    - Ik wil de Notenshop dit jaar ook wel echt weer kopen. Die is goed bevallen hier afgelopen jaar.
    - Die van Bonne Maman wil ik graag, die wil ik al een paar jaar maar komt er nooit van.
    - En een chocolade advent van Rousseau, een regionale chocolatier die mijn favoriet zijn. Die hebben sinds een paar jaar ook adventkalenders, maar nog niet geprobeerd dus dat wil ik dit jaar wel hebben.
    - Ook wil ik weer een legpuzzel advent. Afgelopen jaar eentje van Wasgij? gehad die echt super leuk was. Maar die van Jan van Haasteren leek me ook heel leuk, dus misschien dat ik die dit jaar doe.

Verder ga ik zoals elk jaar weer een gepersonaliseerde samenstellen voor m'n zoon maar ik heb voor mezelf dit jaar niks opgezet/geregeld, wat ik stiekem wel jammer vind haha. Soms doe ik met een vriendin iets maken voor elkaar en ik heb een postcrossing gerelateerde advent gehad een paar jaar, maar dat is dit jaar niet meer.

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-25 14:48

Zeker de notenshop :j

En voor m’n ouders was ik al begonnen tijdens de kerstuitverkoop van 2024 :D

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-25 14:58

Ik ga kijken of ze die van Rocco weer hebben dit jaar, dat was een enorme hit met de honden. *\%/*
Verder denk ik weer een geurwaxinekalender en ik overweeg die vd Notenshop nadat ik hem vorig jaar voorbij zag komen.

Afgelopen jaar had ik Rocco, een geurwaxinekalender, Pickwick, Wurstbaron, Celebrations en Waterdrop.

Maar ik overweeg ook om (ipv te kopen) zelf een kalender te maken door een bak te vullen met kleinere cadeautjes en dan een nummer op elk pakje ofzo.
En dan denk ik aan een doosje thee, een kaartje met leuke tekst/afbeelding, een foto met lijstje, een pakje zaden, een paar fijne dikke sokken, een leuke koelkast magneet, een lippenbalsem, een geurkaars, etc.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-25 15:04

Sowieso de Notenshop! <3

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-25 15:08

x_Jeanine_x schreef:
Sowieso de Notenshop! <3

Per wanneer zijn ze eigenlijk te koop?

Eliana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-25 16:31

Na al die enthousiaste verhalen hier ben ik ook wel benieuwd naar die van de notenshop!

Lucia88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-25 18:48

Oehhh leuk!!
Ik was vorig jaar erg te spreken van de adventskalender van CS horse&design, dat wil ik dit jaar weer, zooo leuk!

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-25 18:52

x_Jeanine_x schreef:
Sowieso de Notenshop! <3

Ik ook! Had m vorig jaar voor het eerst, zo leuk!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-25 12:20

Notenshop komt hier ook weer! :D
Rituals skip ik dit jaar denk ik.
Pindakaas advent ook, ik heb ze nu nog liggen haha
Ik had ook een bier adventskalender, heb ik recent het laatste biertje van gedronken. Die is ook erg goed bevallen.

En Lindt komt er ook weer.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-25 13:18

Notenshop heb ik al een paar jaar. Ik heb nog wat zakjes van vorige keer liggen. Meestal is die vanaf oktober te bestellen.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-25 13:19

Ik had de notenshop afgelopen jaar al eerder besteld, in september geloof ik.

edit:
12 september heb ik 'm besteld, zie ik nu in m'n account ja :j Dat was toen de eerste 'batch'. Niet lang erna was ie tijdelijk uitverkocht voordat de nieuwe batch beschikbaar kwam.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-25 13:24

Ik zie nu dat ik em vorig idd al op 4 september heb besteld, ik was er vroeg bij!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-25 13:36

Ik heb het ook in september besteld toen

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-25 13:42

Lucia88 schreef:
Oehhh leuk!!
Ik was vorig jaar erg te spreken van de adventskalender van CS horse&design, dat wil ik dit jaar weer, zooo leuk!

Die wil ik dit jaar ook gaan aanschaffen!

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-25 14:57

Ik vond de Rituals kalender altijd erg leuk, maar de laatste jaren is de prijs zó gestegen en is de inhoud veelal hetzelfde als voorgaande jaren.

Vorig jaar heb ik in het najaar de kalender van 2023 voor een leuk prijsje gekocht in de rituals outlet in Roermond.. dus daar ga ik dit jaar weer voor.

Ik had vorig jaar ook de Effol/Effax kalender gekregen, die was ook erg leuk! Handige producten in mini vorm.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-25 15:13

Kalender vh jaar ervoor doe ik normaal standaard met die van Pickwick. :)

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-25 15:22

Ik ga dit jaar voor de wol adventkalender van Knotten. (zit 4000m wol in, verschillende patronen voor haken en breien en vast nog wel wat andere leuke dingen. )
Heb die een paar jaar geleden gehad en die was toen wel heel leuk.
En vorige week hadden ze hem met een behoorlijke korting, dus hij staat in de pre-order.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-25 15:33

Ik sla dit jaar maar eens over denk ik, dingen om te eten of te drinken hoef ik niet, en ik merk dat in de overige kalenders toch veel dingen zitten die ik jammer genoeg niet gebruik. Het openmaken van de vakjes vind ik wel erg leuk, maar als de helft dan niet bruikbaar is vind ik het weer zonde.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-25 16:06

prompter schreef:
Ik sla dit jaar maar eens over denk ik, dingen om te eten of te drinken hoef ik niet, en ik merk dat in de overige kalenders toch veel dingen zitten die ik jammer genoeg niet gebruik. Het openmaken van de vakjes vind ik wel erg leuk, maar als de helft dan niet bruikbaar is vind ik het weer zonde.

En zelf iets maken, is dat een optie?

Ik ben nu bezig met verschillende dingetjes uitzoeken om een eigen adventskalender te maken.
Bewust zo vroeg om de kosten een beetje te spreiden, maar als ik geen kant&klare adventskalenders koop heft dat elkaar ook weer op.

Voor nu staat er in de lijst:
Oogmaskertje
Lipverzorgingssetje (scrub, olie, balsem)
Gezichtsmasker
Sleutelhanger
Setje koelkastmagneten
Setje postkaarten
Oorbellen
Geurkaars
Doosje thee
Paar/pak comfi sokken
Fidget cube
Beeldje
Kaarsglas/waxinehouder
Notitieboekje en pen
Waterfles

Mss dat ik van sommige dingen meerdere doe, zoals een paar verschillende geurkaarsen ofzo. :)

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-25 16:45

Ik ben op zoek naar een adventskalender met parfum. Met die van Jo Malone doe ik nu 3 jaar en kan niet anders zeggen dan dat ik daar zeer van geniet, maar zo duur :') -O- . Kent iemand een adventskalender met kwalitatieve goede parfums die te overwegen valt? Anders wordt het toch die van Jo Malone :j

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-25 16:49

Oehh ik lees mee! Ik wil graag die van Pink Gellac, maar geen flauw idee hoe duur die is haha. Ben pas sinds kort into de nagellak/gellak.
En de Notenshop lees ik hier zoveel positiefs over, die moet ik ook maar eens in de gaten houden *\o/*

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-25 17:36

Het idee is wel leuk Lor1, maar niet voor mezelf, ik vind het verrassingseffect juist zo leuk, en als ik alles zelf gekocht heb is dat er niet :D. Paar jaar geleden wel voor mijn man gedaan, al die kleine cadeautjes opzoeken was ook wel leuk :). Ik kijk wel, misschien alleen die van DM, die is ook niet zo duur :)

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-25 17:44

Justme_Lisaa schreef:
Ik ben op zoek naar een adventskalender met parfum. Met die van Jo Malone doe ik nu 3 jaar en kan niet anders zeggen dan dat ik daar zeer van geniet, maar zo duur :') -O- . Kent iemand een adventskalender met kwalitatieve goede parfums die te overwegen valt? Anders wordt het toch die van Jo Malone :j

Las op fb in een parfumgroep over die van Harrods. Geen idee wat het is maar je kan er naar kijken. Je moet er wel voor naar England las ik