DPTomboy schreef:Wij zijn super blij met de eufy x10 pro omni. Niet een goedkope variant, maar wij wilden er 1 waar we blij van zouden worden en dachten dat een goedkope dat sowieso niet waar ging maken.
Deze robot zuiger en dweil doet zijn werk echt goed. Zuigt krachtig en gaat ook erg dicht langs de randen. Ook de dweil werkt goed. Hij herkent zelf waar een kleed of mat ligt en dweilt dan niet. Ook herkent hij objecten en gaat daar dus braaf omheen.
Het station is vrij groot, maar daardoor hoef je er ook niet zo vaak naar om te kijken. Hij geeft het zelf aan als hij iets nodig heeft en door het ingestelde rooster doet hij zelf zijn ding en komen wij thuis in een schoon huis.
Het drogen van de dweil maakt wel een tijd (1-3 uur) geluid, dat kan vervelend zijn als je hem in de woonkamer hebt staan en je thuis bent. Het is niet heel hard, maar wel constant.
Dank voor je reactie, waarom dachten jullie niet blij te worden van een goedkopere variant?
Wil graag kijken of die gedachtengang bij mij aansluit, want dan kan ik mijn idee ook meteen overboord gooien 
Delaja schreef:Oh je hebt precies het topic aangemaakt dat ik ook wilde maken, ideaal
Ik heb zelf nog niet gekeken, maar misschien ook iets om rekening te houden met huisdierharen als je die hebt? Daar zijn ze volgens mij ook niet allemaal even goed in...
Ik heb een kat, goed punt... gewoon kortharig. Is dat ook een probleem? (Vraag voor de ervaringsdeskundigen hier)