Mijn vriend en ik zijn er over uit dat we willen verhuizen naar een andere provincie, weg uit de Randstad. Voor mij een droom die uitkomt, al sinds ik een klein meisje was wilde ik hier weg.
Ons oog is op de prachtige provincie Friesland gevallen. Woensdag hebben we een oriënterend gesprek met een hypotheek adviseur om te kijken wat we kunnen lenen. Spannend! We wonen nu aan de kust (Zuid-Holland) maar het is hier te druk en willen we hier blijven wonen dan zijn we genoodzaakt een flatje te kopen in Zoetermeer of Alphen aan den Rijn, ik word bij het idee al niet goed dus ik ben heel blij dat mijn vriend met de optie kwam om te verhuizen naar een andere provincie!
Nu zijn er vast Bokkers die ook verhuisd zijn naar een andere provincie en was ik benieuwd hoe dat bij jullie is verlopen. Ik vind het best spannend om weg te gaan hier, vooral omdat ik mijn ouders dan minder ga zien. En ook je sociale contacten hier laat je achter. Hoe snel voelden jullie je op je plek?
En ga je dan eerst opzoek naar een woning en dan pas werk of eerst werk en dan een woning? Ik zit vol met vragen dus vertel vooral hoe het bij jou is verlopen!

Groetjes Demi