Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fid schreef:ik heb een bericht op facebook gezet zodat de "daders" zich konden melden. 3 van de vier hebben dit ook gedaan. ze wouden het graag oplossen. ik heb gezegd jullie hebben iets van het dorp afgepakt dus verzin maar iets om het dorp tegemoet te komen. nu kwamen ze met het voorstel om zaterdag een paar tuinen van ouderen mensen op te knappen.
ik ben eerlijk dat ik nog hoog in mijn emotie zit maar ik vind dit wat mager. wat vinden jullie ervan?
Ibbel schreef:Fid schreef:ik heb een bericht op facebook gezet zodat de "daders" zich konden melden. 3 van de vier hebben dit ook gedaan. ze wouden het graag oplossen. ik heb gezegd jullie hebben iets van het dorp afgepakt dus verzin maar iets om het dorp tegemoet te komen. nu kwamen ze met het voorstel om zaterdag een paar tuinen van ouderen mensen op te knappen.
ik ben eerlijk dat ik nog hoog in mijn emotie zit maar ik vind dit wat mager. wat vinden jullie ervan?
Voorop gesteld dat ze een beetje netjes werken, een middag een tuin opknappen met 3 man = 12 uur arbeid à 50 euro per uur (en dat is laag ingeschat). Dat is dus 600 euro 'waarde'.
Dat lijkt me echt uitermate redelijk tov de kosten van een kast plus inhoud.
Ik vind het een net voorstel waar een paar mensen best blij van zullen worden. Tuinonderhoud is voor oudere mensen een opgave én een kostenpost.
Ladybird schreef:Ik vind het ook geen rare sanctie eigenlijk! Wel heel netjes dat ze het uberhaupt voorstellen.
maar de vraag is dan, wat had jij zelf verwacht? Want ergens ben je teleurgesteld over de sanctie.
Fid schreef:super dank je wel voor jullie mening.
ik zit idd nog erg hoog in mijn boosheid. wel gezegd dat ik het zeker op prijs stel dat ze het lef hebben gehad om aan de deur te komen om sorry te zeggen.
op de vraag waarom hebben jullie dit gedaan was het antwoord tsja we verveelde ons en we hadden alcohol op. misschien is het ook door dit antwoord dat mijn woede nog hoog zit.
de laatste reactie vind ik wel een goeie dat ze het deelkastje ook vervangen en vullen.