Jumpsuit gezocht voor bruiloft gast

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eik

Jumpsuit gezocht voor bruiloft gast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-25 09:59

Ik ben uitgenodigd voor een bruiloft en op zoek naar een daarbij passende jumpsuit. Er is een dresscode, dus het moet wel elegant en netjes zijn.

Ik ben niet zo van informatie delen dus meer details ga ik niet vertellen over de bruiloft.

Maar, ik draag liever geen jurken en wil ook niet in een broek met jasje komen. Dus op zoek naar een mooie jumpsuit. Die niet te bloot is, lange broekspijpen heeft, en niet boven de €150,00 ( ok voor mijn droom jumpsuit mag dat er wel iets boven liggen). Ik moet natuurlijk ook nog budget overhouden voor schoenen etc. Oh en ik ben zelf erg bleek qua huidskleur dus iets als zachtroze staat mij niet goed.

De webshops als bonprix,zalando, about you hebben niet echt wat ik zoek. En dus ben ik op zoek naar die ene tip van een blokker die iets weet, dat mag een (betrouwbare) webshop zijn maar ook een fysieke winkel in Nederland.

Wie kan mij dé tip geven?! :o
Pinterest heeft namelijk fantastische ideeën, die doorverwijzen naar de meest vage websites die ik niet vertrouw.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 10:03

Ik heb die van mij bij van Tilburg in nistelrode gekocht. Voor de bruiloft van m'n broertje heb ik toen gebruik gemaakt van de gratis personal shopper en zij had hem uitgezocht. Uiteindelijk wel voor een jurk gegaan maar de jumpsuit heb ik ook gekocht.

Hij is van studio anneloes. Hij was wel iets duurder geloof ik, maar ik draag hem ook graag op andere gelegenheden. Met sneakers eronder is de outfit wat stoerder.
Laatst bijgewerkt door capopjekop op 29-03-25 10:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Dahlia85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 10:03

Kijk eens bij topvintage, netjes en leuke stoffen

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 10:04

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 10:08

Laatst bijgewerkt door Amber_anne op 29-03-25 10:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 10:09

Ik heb er 1 van de WE fashion, deze zou wel aan je eisen voldoen qua model. Welke kleur zoek je?

Eik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-25 10:13

Jessica_1998 schreef:
Ik heb er 1 van de WE fashion, deze zou wel aan je eisen voldoen qua model. Welke kleur zoek je?

Iets als bordeaux rood, of groen, of eventueel een lichtere zomerse kleur met of zonder patroon. Zo lang het maar niet te pastel tint wordt, dan zie ik er wel erg bleekjes uit.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 10:15

Asos heeft leuke jumpsuits van verschillende merken. Is betrouwbaar, makkelijk retourneren ook. Het ligt er wel aan wat voor kleur je wilt, degene die ik zo snel zie die chique genoeg zijn en niet wit zijn wel wat donkerdere kleuren. Maar ze hebben bijvoorbeeld een mooie satijnen in het bruin. En dan heb je budget over voor schoenen en andere accessoires om het echt flitsend te maken.
Ze hebben ook bordeaux rood, groen enzovoorts.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 10:15

Er zijn ook merken die broeken en bloesjes in dezelfde print/kleur hebben. Dan lijkt het alsof je een jumpsuit aan hebt, maar kan je zonder veel gehannes naar het toilet.

Eik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-25 10:16

Amber_anne schreef:
https://www.peek-cloppenburg.nl/nl/dame ... /jumpsuits

Het is moeilijk om specifieke items te zoeken met de gegeven informatie. Wat is de dresscode precies, wat zijn voorbeelden die je zelf mooi vindt. Dat soort vragen maken het wel makkelijker

Dat snap ik, het hoeft ook niet een specifieke jumpsuit te zijn. Ik ben al blij met tips over winkels of webshops waar ik niet aan heb gedacht of die niet de standaard kleding hebben.

Ik weet dat er winkels zijn met galajurken, maar zijn er ook bijvoorbeeld winkels met feestelijke kleding?

Ik shop niet veel, loop het liefst in oude kleding. Maar als ik dan een reden heb dan wil ik ook wel echt los gaan :D

_djoeke_

Re: Jumpsuit gezocht voor bruiloft gast

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 10:21

Leukertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 10:25

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 10:26

Eik schreef:
Jessica_1998 schreef:

Iets als bordeaux rood, of groen, of eventueel een lichtere zomerse kleur met of zonder patroon. Zo lang het maar niet te pastel tint wordt, dan zie ik er wel erg bleekjes uit.

Oh jeetje, draag alsjeblieft geen rood naar de bruiloft, die kleur valt in dezelfde categorie als wit of zwart op een bruiloft :o

Verder, van Tilburg, hele mooie hele grote winkel. Zij hebben gratis personal shoppers en naast kleding voor dagelijks gebruik, hebben zij ook een heel groot assortiment voor speciale gelegenheden. Ik zou daar eens kijken, daar moet je kunnen slagen :j.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 10:32

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 10:39

Eik schreef:
Amber_anne schreef:
https://www.peek-cloppenburg.nl/nl/dame ... /jumpsuits

Het is moeilijk om specifieke items te zoeken met de gegeven informatie. Wat is de dresscode precies, wat zijn voorbeelden die je zelf mooi vindt. Dat soort vragen maken het wel makkelijker

Dat snap ik, het hoeft ook niet een specifieke jumpsuit te zijn. Ik ben al blij met tips over winkels of webshops waar ik niet aan heb gedacht of die niet de standaard kleding hebben.

Ik weet dat er winkels zijn met galajurken, maar zijn er ook bijvoorbeeld winkels met feestelijke kleding?

Ik shop niet veel, loop het liefst in oude kleding. Maar als ik dan een reden heb dan wil ik ook wel echt los gaan :D

De winkel die ik eerder noemde heeft een feestafdeling. En leuke betrokken medewerkers die je graag helpen. Dus mocht je in de buurt wonen, zou ik zeker naar van Tilburg gaan. Ik slaag daar eigenlijk altijd wel

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 10:39

MissJeanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 10:48

Ik weet niet waar je woont maar Rinsma in Gorredijk is een hele fijne winkel. Daar hebben ze ook een afdeling met gelegenheidskleding en goede personal shoppers. Ze hebben ook een webshop :)

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 10:51

Zelf vorig jaar deze gedragen op een bruiloft (in een andere kleur, maar die verkopen ze niet meer): https://www.sissy-boy.com/dames/bordeau ... 7-186.html
Deze is wel iets aan de casual kant, dus weet niet of hij chique genoeg is voor de bruiloft waar jij heen gaat (dresscode is een breed begrip natuurlijk).

Edit: hmmm, vreemd. De link zou naar Sissy Boy moeten verwijzen, maar lijkt ineens naar iets anders t gaan. Het is in ieder geval de jumpsuit met open rug op hun website.

Afbeelding

Alenthe05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 11:00

Ik heb er 1 van studio anneloes, zitten heerlijk en chique

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 11:01

Heb je een Costes in de buurt? Die hebben vaak mooie jumpsuits. :)

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 11:01

https://www.roetgerink.nl/dames/jumpsui ... 27860.html

Zoiets? Geen pastel groen, chique en niet bloot, en binnen budget.

Staan nog wel meer mooie jumpsuits op die site, en ook de winkel is fijn, ruim assortiment ook in gelegenheidskleding en kunnen ook ter plekke wat aan het kledingstuk aanpassen (innemen of inkorten bijvoorbeeld). Redelijk vergelijkbaar met van tilburg. Roetgerink zit in enter (twente)

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 12:08

Je zegt "er is een dresscode".
Maar WAT is de dresscode?
Niet bepaald onbelangrijk als je opzoek gaat naar kleding ;)

jammes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 12:49

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 12:54

Ik heb er van de week 2 van shein ontvangen, en echt, kan niet anders zeggen dan dat ze mooi zitten.

In het verleden een keer een duurdere via AliExpress gekocht, en die was, en is echt nog steeds prachtig.
Vaak als je op zulke sites de iets duurdere pakt, is de kwaliteit eigenlijk nog best goed.

Ik weet natuurlijk niet wat de dresscode is of wat je zelf mooi vind, dus is een beetje lastig advies geven zo

Ik heb van de week deze binnen gehad
SHEIN Clasi 1st Dames Contrast Kant Ronde Hals Lange Mouw Elegante & Modieuze Jumpsuit
Ik heb geweldige producten ontdekt op SHEIN.com, kom ze bekijken!
http://api-shein.shein.com/h5/sharejump ... 3977904259

En deze
Firerie 1st Dames Elegante High-End Alledaagse Kant Contrast Fuzzy Trim Lange Mouw Jumpsuit, Geschikt Voor Herfst/Winter, Feesten En Dagelijkse Kleding
Ik heb geweldige producten ontdekt op SHEIN.com, kom ze bekijken!
http://api-shein.shein.com/h5/sharejump ... 3977904259

Voordeel is dat op shein veel foto's van gebruikers staan, dan zie je altijd gelijk of het een beetje af kleed op niet-modellen