Beugelloze bh

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

melanie0906

Beugelloze bh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-25 23:55

Oke ik irriteer me al heel lang aan bh’s. Elke keer komt die vreselijke beugel er doorheen. Of vallen mijn borsten niet mooi in de cups. Graag wil ik eens een fatsoenlijke bh kopen zonder beugel en goede pasvorm. Ik heb cup D dus moet wel stevig zijn.

Wat zijn jullie favoriete beugelloze bh’s?

Earth

Re: Beugelloze bh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 00:04

Iedereen is wild avn die van de Hunkemoller, ik heb hem ook maar mij past hij niet goed. Hij zit verder best wel lekker. Maar ik zit tussen de maten in. Hij is goed stevig. Ik heb hem ook gepast bij Hunkemoller. (Ik heb de 75C maar die is toch net ff te strak. Ik had gehoopt dat het elastiek nog iets zou uitlopen).

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-25 00:21

Earth schreef:
Iedereen is wild avn die van de Hunkemoller, ik heb hem ook maar mij past hij niet goed. Hij zit verder best wel lekker. Maar ik zit tussen de maten in. Hij is goed stevig. Ik heb hem ook gepast bij Hunkemoller. (Ik heb de 75C maar die is toch net ff te strak. Ik had gehoopt dat het elastiek nog iets zou uitlopen).

Welke bedoel je precies? Ik ben normaliter totaal niet te spreken over de kwaliteit van hunkemuller.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 00:33

Ik heb de Mona.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 01:05

Gewone bh of sport bh? Ik heb sinds kort deze sport bh van Kramer en ik vind hem echt fantastisch: https://www.kramer.nl/NIEUW/Ruiter/Dame ... S%2fSLV%3e

Ik heb dan cup C, maar hij is echt mooi stevig. Het lastige is wel dat deze niet met de normale BH maten gaat, maar met de gewone maten. Ik heb XL - XXL, wat ik bij shirtjes ook bij hun koop en dat zit prima.

B_Fokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 02:40

De calvin klein bralette is hier de favoriet. Daarnaast laatst ook een fijne bij hm gekocht, heb hem even voor je opgezocht, krijg de link niet werkend maar het is de seamless padded soft-bh.

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 05:39

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 07:48

Ik ben ook al een tijdje opzoek alleen wat ik zoek lijkt nog lastiger.
Ik wil geen sluiting aan de achterkant want ook daar irriteer ik me aan en gevoerde cups,die van de h&m zijn de cups dan te klein van dus nu de sport bh besteld.
Ik kreeg op FB steeds advertenties van comfortfit maar na uitzoeken blijken dat bh’s van aliexpress te zijn helaas.

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 07:51

Ik heb geen idee welke, maar ik heb ze bij de hunkemöller vandaan. Gepast en advies gekregen en erg blij mee! Ook geen irritatie meer door de beugels. *\o/*

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 08:12

Ik draag sport BH's maar ik heb al jaren dezelfde en ik wil ook wel eens een mooie BH. Probleem is dat ik cup E heb en de rechter duidelijk wat groter is dan de linker. Ik draag nu cup D en ik weet dat dat eigenlijk te klein is maar alles zit er wel goed in. Beugels drukken altijd zo op mijn ribben, doet echt zeer dus ik moet zonder beugel maar ik heb wel goede ondersteuning nodig...

office

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 08:42

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 08:44

Dat ken ik, met beugels die op mijn ribben drukken. Voor gewoon heb ik wel met beugel, ook puur voor de steun, maar dat is niet fijn als het een hele dag aan moet.

DDDara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 08:49

Ik vind zo wel de gewone bh's als de sport bh's van de action erg fijn. En voor de prijs hoef je ze niet te laten liggen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 08:52

Het jammer is dat die eigenlijk allemaal niet mooi zijn. Zulke heb ik nu ook maar sexy zijn ze niet zeg maar. :') Ze hebben ook allemaal die brede bandjes die je overal onder ziet in de zomer. Ik snap het want je hebt ze nodig voor goede ondersteuning maar het is lelijk.

future_vet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 08:55

Ik heb hele fijne van het merk Change, te verkrijgen in Duitsland.
Grote cups, ook voor smallere omtrek.
En mooie belijning waardoor je toch mooie decolleté krijgt en niet een platgedrukte voorgevel

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 08:56

ik ben ook aan het zoeken naar fijne bh's zonder beugel, maar het is best lastig met een wat grotere maat. Ik vind zo'n monoboob erg lelijk, en dat gebeurt toch vaak als je een bh met voorsluiting hebt.
Ondersteuning is ook een dingetje, het moet heel strak zitten wil het de zwaartekracht aankunnen, maar dan snijdt het dus in de schouders en zit dat ook niet fijn.

ik zal eens bij de hunkemoller kijken.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 09:05

Ik heb sinds mijn borstverkleining de mona van de hunkemoller. Die vind ik onwijs prettig

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 09:09

Ik heb hetzelfde probleem dat Hunkemöller net niet de juiste maat is.
Ik zweer bij Victoria Secret. Al jaren geleden voor het eerst in Amerika wat gekocht en sindsdien altijd teruggekomen bij dat merk.
Ik heb van m’n hele voorraad eentje (met beugel dan) die het begeven heeft. Rest is nog mooi ondanks veel dragen en wassen.

Enkele maanden terug heb ik daar een beugelloze besteld, zie hem er helaas niet bij staan qua kleur, was zwart met wat kant details.
Maar het is dit model: https://nl.victoriassecret.com/nl/vs/br ... n%20online

Op stations Utrecht en Rotterdam zit een winkel :)

Mirjam79

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 09:42

Ik ben heel erg tevreden over mijn BH's van Miss Mary. Zowel met als zonder beugel. Heel erg fijn en stevig.

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 09:43

Ik vind die van de Hema erg fijn :j

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 09:44

Anouk_H schreef:
Ik zweer bij deze lijn van de hunkemöller.
https://www.hunkemoller.nl/voorgevormde ... 04730.html

Ik heb hem in het zwart, wit, roze en groen :)

Mijn borsten zitten er prettig in en ik voel de bh de hele dag niet. Heerlijk.

Ik heb deze ook, vind ze erg lekker zitten!

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-25 09:55

Ik ga jullie adviezen eens checken! Nee ik wil geen sport bh!
Het vervelende is nu ook dat ik cup d heb maar dan een xl bh koop en die in de omvang een stuk te groot is waardoor ze nog alle kanten op stuiteren :')

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 09:55

Mirjam79 schreef:
Ik ben heel erg tevreden over mijn BH's van Miss Mary. Zowel met als zonder beugel. Heel erg fijn en stevig.

Ben het helemaal met je eens. Draag al jaren bh’s van dit merk en wil niet anders meer.

Vind het echter niet echt bh’s voor een jonge vrouw. Als ik 25 was ( wat TS is volgens haar profiel ) zou ik hier niet voor kiezen. Zou toch gaan voor een wat sexier modelletje

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 09:59

Ik heb ze van de HEMA! Ook met D.

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 09:59

noviceh schreef:
Ik vind die van de Hema erg fijn :j

Hier ook HEMA-fan met grotere cup. De voorgevormde micro nog iets, heet hij. Vooral met de bandjes gekruist erg prettig. Omdat ik katoen toch fijner vind dragen, heb ik er toevallig gister een paar besteld bij Waschbär. Ben benieuwd hoe die zijn, wil hier evt wel even een update zetten als ik ze binnen heb!