Wegens omstandigheden zit ik momenteel thuis. Dat geeft mogelijkheden. Ik heb altijd al het Pieterpad willen lopen. Maar dan wel in één keer!
Nu ben ik van plan met een tent te gaan lopen en te gaan kamperen. Maar voor de gezelligheid en de financiële voordelen leek het mij ook leuk als ik af en toe eens bij een bokker langs mag komen!
Als het kan is een slaapplek natuurlijk super! Maar een kopje koffie voor onderweg of een praatje is net zo leuk!
Dus ik zoek Bokkers die langs de route wonen, of in de buurt er van! Ik ben best sociaal, netjes en altijd in voor een praatje!
Ik ben van plan om in April te gaan lopen. Ik heb nog geen precieze planning.
Voor de plaatsen Hardenberg, Ommen en Hellendoorn heb ik denk ik al wel contacten!
Ik woon totaal niet in de buurt , maar vind dit wel heel stoer dat je dit gaat doen!
criollo_yess
Geplaatst: 14-02-25 19:57
Wij zitten 500m vanaf het Pieterpad halverwege tussen Schoonoord en Sleen. Kom dagelijks PP-lopers tegen als ik met de ponnies door het bos cros. Je bent welkom.
8nnemiek
Geplaatst: 14-02-25 20:01
Waaw, wat een heerlijk vooruitzicht!
Ik woon in Maria Hoop, dat is waarschijnlijk net wat te ver van de route af, een kilometer of 5 van Montfort, maar je bent altijd welkom!
Wat leuk! Ik kan je helaas niet helpen, maar ben wel benieuwd naar je verhalen! Ga je ook verslag doen op Bokt?
Roodvos
Geplaatst: 14-02-25 20:54
Ik woon waarschijnlijk te ver van Zuidlaren. Maar kan van/naar werk eenvoudig over Zuidlaren rijden. Als je niets anders kan vinden in de buurt kan ik je eind van de dag oppikken en de volgende ochtend op de route weer afzetten. Je hoeft niet in de tuin te kamperen. Ik heb wel een slaapkamer over.
MarlindeRooz
Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-25 21:11
Wauw wat super veel lieve en fijne reacties! Als mensen dat leuk vinden kan ik altijd proberen een topic bij te houden haha.
Ik ga morgen op de computer eens mensen een PB doen zodat ik een overzichtje kan maken!
Wat leuk! Ik woon behoorlijk uit de richting dus aan mij heb je niets haha Maar ik ben wel erg benieuwd bij wie je aan tafel belandt, het wordt vast leuk!
Haha, ik ga denk ik niet alleen fysiek m’n eigen grenzen opzoeken. Bij “vreemden” over de vloer komen wordt ook een ding haha.
F_Orumster
Geplaatst: 14-02-25 21:36
Leuk zeg! Je bent hier ook welkom, al hangt dat natuurlijk wel wat af van de datum. Ik woon 8.6km van de route af (Assen). Kamperen lukt niet (plantentuin) maar logeerkamer is aanwezig.
Wat ontzettend leuk! Een beetje afhankelijk van je planning, maar ik woon enigszins in de buurt van de route (Wehl) en zou je best even kunnen oppikken en weer wegbrengen als het net op de juiste dag valt. We hebben een prima logeerkamer met eigen badkamer.
Vind het jammer dat ik een eind uit de buurt woon, maar ga je reis zeker volgen!
Zebrastreep
Geplaatst: 14-02-25 22:59
Ik woon in Zuidlaren + grote tuin. Maar wel nog vol met tegels , denk niet dat ik al met de tuin bezig ga binnenkort aangezien het hele huis nog klaar moet. Helaas maar 1 slaapkamer, maar een matrasje op de grond kan natuurlijk ook. Alleen zit ik wel met een onregelmatig rooster dus of het heel handig is haha.