Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Konstantine schreef:Kun je niet pinnen, of is het een particulier?
Dan zou je misschien kunnen pinnen bij een geldautomaat daar. Wel even van tevoren de bank inlichten en je limiet ophogen
Ook dat kost geld, maar minder dan bij de wisselbank denk ik.
Lokii schreef:Bedankt voor alle adviezen! Ik ga het erop gokken om het bedrag te kunnen pinnen in zweden. Het gaat idd niet om een belachelijk groot bedrag.
Ir111 schreef:Je hoeft dat niet te gokken toch? Ik zou op de website van je bank kijken hoeveel je kunt pinnen (en evt je pinlimiet omhoog bijstellen). Staat ook hoeveel kosten er in rekening gebracht worden.
Ir111 schreef:Maar je kunt wel 25x pinnen, als je limiet op 1.250 euro staat kom je niet verder dan dat bedrag.
Welke bank zit je?
anoukwendy schreef:je kan ook euro's meenemen en dan naar een forex gaan, die wisselen het geld voor je. mn vriend heeft laatst geld van euro's naar kronen gewisselen en moest daar 50SEK voor betalen. en dan natuurlijk de wisselkoers.
forex zit bijna in elke stad wel volgens mij, weet niet waar die auto staat?
anoukwendy schreef:anoukwendy schreef:je kan ook euro's meenemen en dan naar een forex gaan, die wisselen het geld voor je. mn vriend heeft laatst geld van euro's naar kronen gewisselen en moest daar 50SEK voor betalen. en dan natuurlijk de wisselkoers.
forex zit bijna in elke stad wel volgens mij, weet niet waar die auto staat?
edit: hoeveel je in zweden kan pinnen met een nederlandse rekening weet ik niet. maar in zweden zijn de limiten per bank verschillend. ik kan bijvoorbeeld maar 4000SEK per dag opnemen terwijl mn vriend meer kan opnemen. dus of je die gok moet nemen weet ik niet?