Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Konstantine schreef:Ik heb deze tas besteld in een andere kleur en geretourneerd omdat ik het materiaal heel plastic en stijf vond, waardoor de rugzak niet goed op de rug hing (getest met de spullen erin die ik zou meenemen, hij bleef van je rug af staan als het ware).
Ik heb daarna een Fjallraven Kanken Laptop gekocht. Minder stylish, wel comfortabel, stevig en veilig voor de laptop. Ik heb er een organizer in voor wat extra kleine vakjes. Het grote vak is anders maar 1 vak, de laptop zit in een apart vak en er is een voorvakje + van die open zijvakken voor een fles.
Mijn partner heeft een Herschel Little America, maar voor mij is die erg groot. Ik ben 1.75.
Die heeft niet echt vakken, alleen een voorvakje. Verder zit alles binnenin het grote vak.
Konstantine schreef:Het is ook super lastig online, je moet het eigenlijk echt even zien, voelen en passen.
Heeft de Bijenkorf geen tassenafdeling, of is dat ver weg voor je? (Voor mij wel haha)
melanie0906 schreef:Ik weet het ik ben er optijd bij maaar..
Ik ga waarschijnlijk vanaf 1 september terug naar school om mij te gaan omscholen. Nu is natuurlijk tegenwoordig alles digitaal dus moet ik een nieuwe tas hebben. Ivm een kapotte ruggenwervel wil ik een tas die iets van een kussentje oid heeft op de rug. Ook moet er een laptop in kunnen en wil ik meerdere vakken.
Wat is jullie ervaring?
Wat vinden jullie de fijnste schooltas?
Ik kwam zelf deze al tegen. Hebben jullie ervaringen met dit merk?
https://www.new-rebels.com/nl/william-milwaukee-rugzak-20l-cognac.html?_gl=1*lolbsl*_up*MQ..*_gs*MQ..&gclid=CjwKCAiA2JG9BhAuEiwAH_zf3nU7-RXN8Q8XOqazoQDiYk8uzW6ZCZKptqGwdYTOxXwaAdstxFw2KxoCFNUQAvD_BwE&gbraid=0AAAAACTcp1FMWtYCw5wL_x7BXM6lz8cbp
melanie0906 schreef:Ik weet het ik ben er optijd bij maaar..
Ik ga waarschijnlijk vanaf 1 september terug naar school om mij te gaan omscholen. Nu is natuurlijk tegenwoordig alles digitaal dus moet ik een nieuwe tas hebben. Ivm een kapotte ruggenwervel wil ik een tas die iets van een kussentje oid heeft op de rug. Ook moet er een laptop in kunnen en wil ik meerdere vakken.
Wat is jullie ervaring?
Wat vinden jullie de fijnste schooltas?
Ik kwam zelf deze al tegen. Hebben jullie ervaringen met dit merk?
https://www.new-rebels.com/nl/william-milwaukee-rugzak-20l-cognac.html?_gl=1*lolbsl*_up*MQ..*_gs*MQ..&gclid=CjwKCAiA2JG9BhAuEiwAH_zf3nU7-RXN8Q8XOqazoQDiYk8uzW6ZCZKptqGwdYTOxXwaAdstxFw2KxoCFNUQAvD_BwE&gbraid=0AAAAACTcp1FMWtYCw5wL_x7BXM6lz8cbp
Nyaleti schreef:Ik zweer bij m'n North Face rugzak. Gebruik die al sinds 2018 voor werk en ook voor reizen (dus ramvol en niet te zuinig ermee) en houdt het nog steeds vol.
Het model zou er inmiddels niet meer zijn maar het merk is top. Die van mij heeft ook een gevulde 'rug', aparte sleeve voor laptop en veel handige vakjes om inhoud te verdelen.
melanie0906 schreef:@maitestar heeft deze ook meerdere vakken naast t laptopvak? Ik ga voor het eerst een laptop kopen dus wil dat ie ook echt netjes blijft
maitestar23 schreef:melanie0906 schreef:@maitestar heeft deze ook meerdere vakken naast t laptopvak? Ik ga voor het eerst een laptop kopen dus wil dat ie ook echt netjes blijft
Heb even gauw foto's gemaakt:
Dit is het achterste vak, die is opgedeeld in 2 delen, in het achterste deel heb ik de laptop.
[ Afbeelding ]
Dit is middenvak:
[ Afbeelding ]
Even overzicht vanaf boven met de 2 grote vakken en voorop heb je dan nog 3 kleinere vakken:
[ Afbeelding ]