Wie heeft er een multicooker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

haffiefreak

Wie heeft er een multicooker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-25 11:41

Mijn vraag is, wie heeft er een multicooker en welk merk/hoe bevalt het? En wat betalen jullie aan stroom hiervoor?

Ik wil graag een multicooker aanschaffen, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. 8)7
We zijn met 3 personen, 2 volwassenen en een zoon van nu 9. Die straks waarschijnlijk meer gaat eten.
Dus 1 voor 4/5 personen.
Kun je hier aardappelen, vlees, groente tegelijk in klaarmaken? Of in ieder geval 2 van de 3.

Ik heb deze op het oog. Bij mediamarkt boven de €200 bij kruidvat/bol €150
NINJA Ninja Speedi 10-in-1 Rapid Cooker

Afbeelding

Karlijnxxx

Re: Wie heeft er een multicooker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-25 12:41

Wil je ook een airfryer erin? Dan is Ninja een van de weinige keuzes. Als 'enkel' je stoomkoker en slowcooker in één wilt heb je meer opties. Ik heb de multicooker van crockpot express en daar ben ik heel tevreden over. De pan is wel wat breekbaar (teflon coating), maar die heb ik na een aantal jaar vervangen en het werkt nog perfect (ondertussen 5-6 jaar oud).

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-25 12:43

Ik heb ook een crockpot expres
Bevalt me heeelll goed.
Maar ik meet niet hoeveel stroom hij gebruikt

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-25 13:01

Ik heb ook de crockpot, staat werkloos in de kast :x
Gebruik alleen een slowcooker.

lieke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-25 13:03

Karlijnxxx schreef:
Ik heb de multicooker van crockpot express en daar ben ik heel tevreden over. De pan is wel wat breekbaar (teflon coating), maar die heb ik na een aantal jaar vervangen en het werkt nog perfect (ondertussen 5-6 jaar oud).

Deze heb ik ook en idd hier ook een 'slechte' binnenpan. Deze heb ik onlangs vervangen door de keramische binnenpot van Instantpot, de binnenpotten van beide merken zijn 5,7 liter en dat past perfect :j

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-25 14:05

Karlijnxxx schreef:
Wil je ook een airfryer erin? Dan is Ninja een van de weinige keuzes. Als 'enkel' je stoomkoker en slowcooker in één wilt heb je meer opties. Ik heb de multicooker van crockpot express en daar ben ik heel tevreden over. De pan is wel wat breekbaar (teflon coating), maar die heb ik na een aantal jaar vervangen en het werkt nog perfect (ondertussen 5-6 jaar oud).

Een airfryer hoeft er niet in. Die hebben we net afgelopen zondag nieuw gekocht. :D

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-25 14:26

Wij hebben de Russell Hobbs multicooker van 6,5L
Ik gebruik hem vooralsnog vooral voor het slowcooken maar wil ook graag nog aan de slag met de andere programma’s wat erop zitten.

Bekijk Russell Hobbs Good-to-go Multicooker - 28270-56 op: https://www.bol.com/nl/p/russell-hobbs- ... _iphoneapp

Ik vind hem echt fantastisch qua slowcooken iig. Het vlees kun je ook al aanvragen in de pan wat soms echt een voordeel is en hij is qua inhoud echt perfect voor ons omdat ik graag meal prep en grotere hoeveelheden maak om ook in te vriezen.

Er zijn ook specifieke Facebook groepen e.d. en YouTube filmpjes waar je voor de cooker echt fantastische recepten vind nog.

Airfryer hebben wij idd ook los. Met kerst een nieuwe gekocht met dubbele mand, van Ninja. Ook echt een fantastisch ding wel.

Karlijnxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-25 14:38

lieke2 schreef:
Karlijnxxx schreef:
Ik heb de multicooker van crockpot express en daar ben ik heel tevreden over. De pan is wel wat breekbaar (teflon coating), maar die heb ik na een aantal jaar vervangen en het werkt nog perfect (ondertussen 5-6 jaar oud).

Deze heb ik ook en idd hier ook een 'slechte' binnenpan. Deze heb ik onlangs vervangen door de keramische binnenpot van Instantpot, de binnenpotten van beide merken zijn 5,7 liter en dat past perfect :j

Dat is interessant! Kan de keramische pot de druk van de stoomkoker aan? Ik gebruik deze regelmatig.

haffiefreak schreef:
Karlijnxxx schreef:

Een airfryer hoeft er niet in. Die hebben we net afgelopen zondag nieuw gekocht. :D

Ik denk dat je dan met een goedkopere optie ook blij gaat worden :) Ik maak heel veel eten erin, maar vooral de rijst uit de stoomkoker kan niets tegenop (wel even rijst wassen vantevoren).

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-25 14:45

Ik zit ook te kijken naar de Russell Hobbs multicooker. Inderdaad een stuk goedkoper dan de ninja

Chichika

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-25 14:53

Ik heb al jaren een van redmond gekocht op Duitse eBay of Amazon. Super handig . Zit ook koekenpan bij als je biefstuk of ei wil ff snel bakken. Maar die model in niet meer leverbaar. Heb jaar of 6 terug gekocht voor 90 euro

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-25 14:58

Die Ninja heeft volgens mij ook een airfryer erin. Ik heb de voorganger ervan incl air fryer iig.

Afhankelijk wat je wil maken, kun je hier zeker voor 3 personen in koken.
Stoofgerechten, stamppot (met de snelkookpan), pastasauzen enzo gaat prima. Echt gekookte aardappels, groente en vlees wat lastiger.

Ik maak er bijna alles in…

grauwman

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-25 16:08

Hier ook een paar jaar geleden de Russel & Hobbs good to go aangeschaft. Echt ideaal. Meerdere programma's en de pan kan in de vaatwasser.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-25 13:01

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-25 13:22

Heb nu een simpele goedkope esperanza multicooker. Eerst om uit te proberen of het wel wat zou zijn.

Gebruik voor soep, jam, koken, sap maken en wecken.

Wil nu te zijner tijd wel een nieuwe betere willen kopen.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-25 15:38

Russell Hobbs had ook mijn interesse om te proberen, maar man mijn kwam hiermee. :')

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-25 19:06

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-25 21:20

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-25 21:25

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-25 23:17

Fijn om te lezen dat jij over de voorganger in ieder geval heel tevreden bent!
Ik ga die ook even voorstellen aan mijn man, of hij die ook goed vindt. :)
Scheelt toch weer. :$

samirah

Woonplaats: tegenwoordig meer in het Zuiden maar nog regelmatig in het mooiste stukje van de achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-25 23:26

Hier zowel de instantpot duo crisp 5.7L als de wat eenvoudiger multicooker van esperanza.
Met allebei erg blij. Echt ideaal, alles erin, aanzetten en ondertussen iets anders gaan doen.
Eerst de esperanza gekocht om uit te proberen, dat werkte goed.
Ik wilde ook graag onder hoge druk koken& als air fryer gebruiken, daarom de instant pot aangeschaft.

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-25 23:55

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-25 11:01

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-25 11:06

Marcella schreef:
Heb nu een simpele goedkope esperanza multicooker. Eerst om uit te proberen of het wel wat zou zijn.

Gebruik voor soep, jam, koken, sap maken en wecken.

Wil nu te zijner tijd wel een nieuwe betere willen kopen.

Trouwens iemand tips voor mij welke handig zou zijn. Ben alleen en vind het ook handig vanwege gebruik met wecken dat je temperatuur en tijd kan instellen.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-25 11:53

Bienotje schreef:
Myfairytale schreef:

Ik heb deze en ben er heel blij mee. Bolognesesaus in de slowcooker, draadjesvlees, pulled chicken en risotto onder hoge druk. Stamppot door aardappel en groente te stomen. Qua gebruik erg makkelijk vind ik, ook qua schoonmaken van de binnenpan.

Ah fijn!
Gebruik je hem veel of toch te weinig?
Ben namelijk zo bang dat ie hier al gauw weer in een kast beland.

_Roxanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-25 12:02

Hier een InstantPot. Heel erg blij mee!