Hoi Bokkers!
Ik erger me al enkele weken aan mijn aanrecht
[
Afbeelding ]
Hier staat niet alles op, maar dit is wel de meest recente foto die ik heb.
Ik wil geen nieuwe foto uploaden, want ik vind het een bende
Op dit moment staat er behalve de soda stream nog een airup fles
zet deze op het plankje bij de borden en een kapotte camera links.
Laten repareren en opruimen en anders wegbrengen als electronica afval In het hoekje rechts staat een blender.
Prima toch. Praktisch apparaat en het hoeft ook niet steriel te worden. Ik drink geen koffie, dus geen koffiemachine.
[
Afbeelding ]
Helemaal rechts staat een grote fruitmand, waar op dit moment helemaal geen fruit in zit, meer rommeltjes die ik regelmatig er uit vis omdat ik ze nodig heb.
Er staat fruit naast

In de verpakking nog... En er liggen sleutels, twee oude kaarsenhouders, heel veel pasjes en bonnetjes in die kaarsenhouders.
Kan je een laatje inrichten als rommella? Haal bij de Action een paar bakjes of mandjes die in die la passen en gooi daar je bonnetjes en pasjes in. Kaarsenhouders in de kast als je ze nog wil gebruiken als kandelaar en anders kringloop of kliko.
Maak in je bijkeuken of hal een sleutelbord en hang je sleutels overzichtelijk op. Of zet daar een mandje neer voor je sleutels. Niet te groot om te voorkomen dat het een verzamelplaats wordt voor euh spulletjes...
Fruit kan dan in de fruitmand. Of in de koelkast en de fruitmand kringloop of kliko.
Kortom, een dikke bende...
Dus ik ben benieuwd wat jullie gebruiken om je aanrecht te organiseren. Mijn eerste idee was een etagère voor het fruit (en de rommeltjes zodat die nog steeds voor het grijpen liggen). Maar goed, vervolgens moet ik ook nodig mijn tupperwarebakjes opslag boven de oven gaan opruimen. Etc. etc.
Jullie hebben vast ook ideetjes, of halen hier juist wat vandaan!
Ik gebruik nog maar 1 maat vershouddozen. Ideaal. Geen omvallende stapels meer of tetris voor gevorderden om het te laten passen. En deksels passen altijd.