Bij Blok B zijn nu dus de badkamer en keuken renovatie klaar. Tenminste bij de mensen waar het kon of wilde of hoe ze dit ook bedacht hebben.
16 Januari asbest verwijderen keuken en badkamer (je krijg gelijk een gat in de muur). Als je nagaat dat bij veel wind het dus ook waait in de douche. Dus de vogels zullen blij worden.

23 Januari glas vervangen voorkant
30 Januari binnendeuren inkorten / Keukenraam vervangen / Tochtstrips plaatsen.
31 Januari meterkast aanpassen (deze is gelukkig al vervangen, want had nog een antieke stoppenkast

28 Februari radiatoren vervangen dit is onder voorbehoud, want bij vorst zouden ze het niet gaan doen zeggen ze. Met tegen mij was gezegd week ervoor leeg laten lopen en de week erna pas weer vullen.

4 Maart glas vervangen aan de achterkant.
Perfecte omstandigheden met reuma, astma, hypergevoeligheid voor luchtweg infectie en verlaagde weerstand door medicatie.

Kan nu al merken dat ik regelmatig mensen over de vloer gehad heb en dus koorts heb.
Wat is de bedoeling van het topic niks gewoon voor mezelf.
Heb gelukkig voor mezelf en de katten de mogelijkheid om tijdelijk in het appartement van mijn oom te trekken.

Vind het wel sneu voor een hoop senioren die gewoon niet gehoord worden. De senioren die kunnen verhuizen rennen nog net niet weg. Maar er is op het moment heel veel verloop.