Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mirtedl schreef:Ik heb een Volvo XC40, vind het een geweldige auto.
Als je iets minder groot wil en wellicht beter bij je budget is een V40 misschien een optie.
Zijn geen goedkope auto’s dus wellicht je budget nog iets vergroten anders kom je snel uit bij een auto met flink gereden km’s
Abracadabra9 schreef:mirtedl schreef:Ik heb een Volvo XC40, vind het een geweldige auto.
Als je iets minder groot wil en wellicht beter bij je budget is een V40 misschien een optie.
Zijn geen goedkope auto’s dus wellicht je budget nog iets vergroten anders kom je snel uit bij een auto met flink gereden km’s
Eens met bovenstaande. Hier van een V40 facelift model overgestapt naar een XC40. Volvo heeft heerlijke auto’s, met het budget van TS zou ik kijken naar een (pre facelift, <2017) V40 of V60. Mocht je een V50 of V70 tegenkomen zijn ook dat nog steeds prima opties maar die hebben vaak meer gelopen. Qua veiligheid en stabiele wegligging echt toppers imo, wij willen niks meer anders dus enigszins bevooroordeeld wel
Benzz schreef:Ik heb een V60, D5, uit 2014. Staat 220000 op de teller. Laatst voor APK geweest en mijn onderhoudszaak zei: Je bent knettergek als je deze weg doet, alles is nog zo goed aan die auto. Ding is amper ingereden volgens hun.
Omdat ik geen paarden meer heb, heb ik wel mijn twijfels om deze te houden. Gelukkig heb ik een grote hond, dus daarom is deze er nog. En hij rijd waanzinnig fijn!
Benzz schreef:daantjuhhh schreef:.
Ik ben ook nog steeds erg blij met mijn aankoop van 5 jaar terug.
Het ligt als een dijk op de weg.
Eens! Moest ff aan de beademing toen ik de rekening betaalde voor de aankoop, maar nu superblij mee.