Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
speurneusc schreef:Valt mij ook op, miss is het iets van nu of was het altijd zo. Maar de staatsloterij, vrienden loterij, postcode loterij ze hebben miljoenen aan prijzengeld. Wij hebben iets van 18 miljoen inwoners... geef iedereen een miljoen.. al dan niet minus belasting, lijkt mee wel iets.
Als je kijkt wat de eerste nu wint is niet te bevatten 30 miljoen of meer, ervaring is dat ze nooit gelukkig zijn achteraf en niet eens weten wat ze er mee moeten doen...
MarlindeRooz schreef:Kunnen ze die euro mooi gebruiken voor een cursus hoofdrekenen.
Danielleeee_ schreef:Ik vraag me ook altijd af of het niet beter verdeeld kan worden. Verdeel die 30 miljoen in stukjes van 250.000 bijvoorbeeld. Kun je veel meer mensen blij maken, want 250.000 is alsnog een hele bonk geld. Er is genoeg armoede in NL, dus zo'n grote prijs kun je veel eerlijker verdelen vind ik.
Maar wat iemand anders ook al zegt, met zo'n dikke hoofdprijs zullen wel meer mensen meespelen.![]()
Danielleeee_ schreef:Ik vraag me ook altijd af of het niet beter verdeeld kan worden. Verdeel die 30 miljoen in stukjes van 250.000 bijvoorbeeld. Kun je veel meer mensen blij maken, want 250.000 is alsnog een hele bonk geld. Er is genoeg armoede in NL, dus zo'n grote prijs kun je veel eerlijker verdelen vind ik.
Maar wat iemand anders ook al zegt, met zo'n dikke hoofdprijs zullen wel meer mensen meespelen.![]()
speurneusc schreef:Daarnaast geven de staatsloterij, vriendenloterij, postcodeloterij etc. al heel veel geld aan goede doelen.
en dat is nog steeds buiten het prijzengeld dat ze uitbetalen, is niet ipv.
speurneusc schreef:Daarnaast geven de staatsloterij, vriendenloterij, postcodeloterij etc. al heel veel geld aan goede doelen.
en dat is nog steeds buiten het prijzengeld dat ze uitbetalen, is niet ipv.
musiqolog schreef:O ja, en wat die goede doelen betreft: je kunt ook gewoon doneren hè.