Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
onpaard schreef:Beste bokker, wie kan mij helpen aan een Subdued papieren tas van deze winkel?
Vandaag komt de glaszetter voor mijn dochter haar raam. Dus ik was alvast begonnen met opruimen. Toen ik in haar kamer was heb ik met alle goede bedoelingen een voor haar belangrijke tas van Subdued gevuld met afval en weggegooid.
Ze was heel boos, oepsie. Ze hangt namelijk tassen van sommige winkels aan haar muur.
Het is een grijze papieren tas met witte hengsels, iets groter dan a4 formaat. Wie heeft zo'n tas en zou hem willen opsturen. Uiteraard betaal ik de verzendkosten.
rien10 schreef:Oordelen doe ik niet. Snappen ook niet.
Ik vertel gewoon hoe ik er in sta.
c_alsemgeest schreef:Ik kwam er achter dat ik een papieren tas van een bepaald merk die ik had, voor €50,- kon verkopen... omdat het een kerst editie was en dus een duur merk. Vond het zo raar... maar door dit topic begrip ik het wat beter
onpaard schreef:cursebreaker schreef:Heb je idd Vinted al gecheckt TS? Wie weet staat het dan daar op haha. Of eventueel zoeken met Google lens als je een foto hebt. Ben nu wel benieuwd hoe die tas uit ziet, heb je een foto?
Zoiets was het maar dan met witte handvaten en misschien iets lichter grijs.
[ Afbeelding ]