Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Dan heeft ze wel heel veel gebruikt. Normaal ruik je het eigenlijk alleen als je het uit de machine haalt. In de kasten al bijna niet meer. Ik wilde ook azijn zeggen maar dat heb je al geprobeerd. En gewoon wassen zonder iets? Heb je machine wel schoongemaakt trouwens? Want als er restant achterblijft in het spoelbakje dan wordt elke wasbeurt gewoon weer wasparfum toegevoegd natuurlijk.
germie schreef:ik zou zeggen nu gewoon dragen en dan weer wassen. Het kan gewoon na 5 keer wassen niet echt meer te ruiken zijn.
En anders in de regen buiten hangen en dan vooral niet snel drogen zodat het wat muf gaat ruiken van de regen en vocht. Dan is het zeker weg.
Hier is de geur er altijd zo af, zelfs als ik wat 'te veel' gebruik.
Froukje schreef:germie schreef:ik zou zeggen nu gewoon dragen en dan weer wassen. Het kan gewoon na 5 keer wassen niet echt meer te ruiken zijn.
En anders in de regen buiten hangen en dan vooral niet snel drogen zodat het wat muf gaat ruiken van de regen en vocht. Dan is het zeker weg.
Wie ben jij om voor een ander te bepalen of het nog te erg ruikt?
Als er een volle dop! gebruikt is geloof ik direct dat je dat nog steeds ruikt, zeker als je gevoelig bent voor geurtjes en er jeuk van krijgt.
Helaas geen tips TS. Ja, je schoonmoeder uitdrukkelijk verzoeken dit niet weer te gebruiken
Edit:
[ Afbeelding ]
germie schreef:ik zou zeggen nu gewoon dragen en dan weer wassen. Het kan gewoon na 5 keer wassen niet echt meer te ruiken zijn.
Mri schreef:germie schreef:En anders in de regen buiten hangen en dan vooral niet snel drogen zodat het wat muf gaat ruiken van de regen en vocht. Dan is het zeker weg.
Bedankt voor je nuttige bijdrage.
Hier kan ik dus helemaal niks mee![]()
MonaLieske schreef:O, zo herkenbaar! Ik koop regelmatig wat op Vinted, en helaas zit er wel eens wat tussen wat ook zo heftig naar wasparfum ruikt.Ik ga alle tips die hier voorbij komen ook maar even opschrijven.
Suzanne F. schreef:Oh jeetje, vol dopje is inderdaad wel erg. Er horen een paar druppels in. Wel in het wasverzachterbakje trouwens.
MonaLieske schreef:O, zo herkenbaar! Ik koop regelmatig wat op Vinted, en helaas zit er wel eens wat tussen wat ook zo heftig naar wasparfum ruikt.Ik ga alle tips die hier voorbij komen ook maar even opschrijven.