Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:Opnieuw opgestart? Even erin geblazen? Stof eruit zeg maar? Of een hard reset misschien?
8nnemiek schreef:Het is wel bijzonder dat het direct na het verwijderen van een USB stick gebeurt. Dat klinkt een beetje als een hardware probleem. Stekker/kabel los? Hoe degelijk zit de usb poort vast in je computer? Beweegt die een beetje als je de usb stick erin of eruit haalt?
speedfiets_2 schreef:welk merk heb je? Misschien het aanhangende onderhoudsprogamma downloaden en kijken of alles ook kwa drivers up to date is. Lenovo heeft bv Vantage
8nnemiek schreef:Heeft je computer geen bluetooth waarmee je een draadloze muis kan verbinden?
Konstantine schreef:Soms kun je de muis en het toetsenbord ook aansluiten via USB-poorten in je monitor, heb je dat toevallig? Dan kun je het in elk geval makkelijker oplossen.
Suzanne F. schreef:En anders HP bellen. Ze hebben een goede garantieservice. En zeker als je een care pack hebt afgesloten.
Unwritten schreef:Volgens mij heeft dit model ingebouwde bluetooth en daarom de usb dongletjes niet perse nodig om te verbinden.
Maar daar heb je vrij weinig aan als je een wachtwoord moet intypen natuurlijk om in je computer te komen.
Heb je al een regulier bedraad toetsenbord geprobeerd? Om uit te sluiten dat het niet in de dongels zit?
8nnemiek schreef:Kun je bij de login niet je virtuele toetsenbord openen? Ik heb geen ervaring met Windows, maar bij de Mac zit dat gewoon in de taakbalk. Mits je dus een bluetooth muis kan verbinden.
Lunameyza schreef:Waarschijnlijk heeft je pc aan 2 kanten usb poorten, aan de achterkant (direct in het moederbord) en aan de voorkant (niet direct in moederbord). Ik verwacht dat je het al geprobeerd hebt, maar zo niet: probeer beide kanten.
Ik weet het ook niet precies, en kan zijn dat ik het verkeerd zeg, maar ik weet dat USB uitgangen allemaal op 5volt werken, en als bij de stroomtoevoer naar dat deel op je mobo iets mis gaat, dan doen ze het allemaal niet. Ik zou verder dan ook kijken naar garantie of iets van andere hulp want ik ben bang dat je zelf misschien niet veel verder komt, tenzij je je pc open wil maken en op wil starten om te kijken of het mobo misschien iets van een error geeft, maar ik weet daar ook veel te weinig van.