Ik heb het heel lang gespeeld, ook met eigen gemaakte foto's maar ik speel al een tijd niet meer. Ik had wel veel geld geloof ik. Weet mijn gebruikersnaam niet eens meer haha!
Grote kans dat je account gewoon verwijderd is Ik kon niet meer inloggen en na even zoeken is mijn vorige account gewoon helemaal verdwenen. Baal er enorm van ! Nu maar weer opnieuw begonnen
Oh dat is wel jammer zeg!! Misschien ga ik wel weer es kijken.
Indy_Mouse_9
Geplaatst: 02-12-24 11:50
Kabayo, heb je op de juiste omgeving geprobeerd in te loggen? howrse.com gaat naar de internationale versie, daar bestaat mijn account niet, maar op https://nl.howrse.com/ wel (Nog steeds, haha)
Jintexx
Geplaatst: 02-12-24 11:56
Ja! Ik speel het al heel lang Wel met vlagen van dagelijks naar een keer per maand. Maar ik zie net dit: Anciënniteit: 3 174 dagen Registratiedatum: 24/11/2010
Heb je een vriendschapsverzoek verstuurd via Howrse
Ik speel het ook, sinds 2010 op mijn eerste account (destijds verwijderd door een ex die wraak wou nemen) en sinds 2016 op mijn huidige account, altijd onder de naam Katinkii. Ben jaren heel fanatiek geweest en heb meegefokt in de beste teams, inmiddels doe ik het wat rustiger aan en heb ik een co die mijn account wat bijhoudt en af en toe wat blubt op mijn account.
Mochten mensen wat hulp nodig hebben met opstarten oid, laat maar weten, ik sponsor graag wat equus, pasjes, paarden of zwarte markt items!
Mijn account is inderdaad verwijderd een paar jaar geleden. Heb op verschillende manieren proberen in te loggen maar helaas. Wel echt balen want ik had destijds ook met echt geld dingen gekocht etc. Gelukkig niet heel veel, maar toch zonde dat dit dan gewoon verwijderd wordt.
Ik heb het ook jarenlang gespeeld tot een paar jaar terug. Ik heb al heel lang niet ingelogd, ik weet mijn inloggegevens ook niet meer. Op een gegeven moment wist ik dat ik niet meer ging spelen en heb ik veel weggegeven. Goede paarden, equus en allemaal van die bijzondere items (weet de namen niet meer).
Picopico
Geplaatst: 02-12-24 13:38
Ik speel het ook, heb het vorig jaar herontdekt. Inactieve accounts worden na 180 dagen automatisch verwijderd, dus als je langer dan dat niet hebt ingelogd bestaat je account niet meer.
Ik begin er trouwens niet meer aan. Ik speel Rival Stars Horse Racing op mijn mobiel en daar ben ik heel actief.
xYaartje
Geplaatst: 02-12-24 14:47
Ik speel het ook! Maar echt heel sporadisch. Wanneer ik zin in heb. Heb niet echt meer een doel ook op howrse en ben benieuwd hoe jullie het spel interessant houden voor jezelf?
Vaardigheden zijn, voor ouderdieren in ieder geval, irrelevant voor de beste nakomelingen. Je krijgt de beste veulens door ouderdieren met een hoog genetisch potentieel te kiezen, en te fokken met 100 blup.
Ik hou me momenteel bezig met hoger komen in het algemeen klassement, en daarvoor spaar ik paarden met hoge vaardigheden. Als ik me verveel ga ik dus paarden trainen. Verder heb ik een rij aan goddelijke paarden die pasjes/zmi geven die ik elke dag verzorg, en als ik me heel erg verveel ga ik bluppen voor een team!
Kabayo
Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-24 15:23
xKatinkii schreef:
Vaardigheden zijn, voor ouderdieren in ieder geval, irrelevant voor de beste nakomelingen. Je krijgt de beste veulens door ouderdieren met een hoog genetisch potentieel te kiezen, en te fokken met 100 blup.
Dankzij dit topic ben ik vandaag weer opnieuw begonnen, helaas was mijn oude account verwijderd. Ik speel nu onder de naam 'schmetterling'
Momo94
Geplaatst: 02-12-24 15:59
Kabayo schreef:
Grote kans dat je account gewoon verwijderd is Ik kon niet meer inloggen en na even zoeken is mijn vorige account gewoon helemaal verdwenen. Baal er enorm van ! Nu maar weer opnieuw begonnen
Dat heb ik dus ook gehad... Weg speciale paarden...
Picopico
Geplaatst: 02-12-24 17:10
Als iemand (opstart) hulp nodig heeft, wil ik wel helpen. Ik ben inmiddels multimiljonair en heb 1700 paarden (jammer dat dat in het echte leven niet haalbaar is )
Ja, ik heb nog een account. Al jaren heb ik het, maar ik doe er eigenlijk helemaal niets meer mee. Er is een periode geweest dat ik de beste paarden had, en Grand Prix won. Maar dat is écht lang geleden