Onder het mom van "bokt weet raad"...
Mijn in februari aangekochte auto heeft helaas de afgelopen 11.5 week stil gestaan, waarvan 9.5 week bij de servicepartner van het bedrijf waar de auto is aangekocht.
Na helaas een hoop gedoe, waarbij mijn geduld behoorlijk op de proef gesteld werd, kon ik vandaag eindelijk de auto ophalen.
Helaas was niet het hele onderdeel vervangen (ondanks dat dit wel in de mail werd gezegd), maar slechts een deel hiervan. De vraag is nu dus of het probleem is opgelost of dat het symptoom is bestreden. Ik vrees dat de tijd dit zal moeten uitwijzen.
Naast bovenstaand probleem kreeg ik de auto terug vol met schimmel op de achterbank. De auto heeft natuurlijk ruim 11 weken stilgestaan (buiten) en het vocht heeft kunnen zegevieren..
Ik heb niet de illusie dat de verkoper of de servicepartner hier iets mee gaat doen (uiteraard wel aangegeven bij het ophalen én de verkoper op de hoogte, maar tot nu toe geen reactie). Ik zal dit zelf moeten schoonmaken, maar heb geen idee hoe ik dit het beste kan doen..
Kan ik er een doekje overheen halen, het goed laten drogen en is het dan opgelost?
Of moet ik de auto wegbrengen om professioneel te laten reinigen?
Of zijn er wellicht nog andere opties?
Hier wat foto's van een aantal plekken:

Ik hoop dat er autoliefhebbers zijn die mij kunnen helpen!
Alvast bedankt.
Groetjes Jacyntha