Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KootMiraDrum schreef:Geen idee of het dezelfde stof is maar panterstore.nl heeft broeken die ze traveltrousers noemt, morgen komt er een nieuwe variant (donkerblauw) in de webshop.
liberia schreef:Heerlijke broeken! Ik combineer ze graag met een bijbehorende travelstof blazer.
Studio Anneloes is duur, maar goede kwaliteit en heeft langere benen (fijn!)
Mi Piaci is ook fijn, maar de kwaliteit is minder
&CoWoman heeft ook goede kwaliteit, maar helaas geen lengtemaat
Studio Ruig zijn ook fijn, goede kwaliteit, vallen lang maar zijn ook duurder
Electra63 schreef:liberia schreef:Heerlijke broeken! Ik combineer ze graag met een bijbehorende travelstof blazer.
Ik heb er 3 van &CoWoman. Ik ben 1.63 en de lengtemaat is precies goed.
Boheme schreef:KootMiraDrum schreef:Geen idee of het dezelfde stof is maar panterstore.nl heeft broeken die ze traveltrousers noemt, morgen komt er een nieuwe variant (donkerblauw) in de webshop.
Deze ja, ze zitten heerlijk en in mijn geval geen putjes of oneffenheden te zien. En niet duur. Ze heeft diverse dames met verschillende maten die de broeken laten zien. Zo heb je een beeld erbij
moonsparkle schreef:Ook iemand die weet of ze ergens in petite zijn te krijgen? Broeken die niet lang zijnik vind dat soort broeken ook erg fijn net als van die zachte ribstof broeken maar ze zijn altijd veel te lang voor mij
Electra63 schreef:liberia schreef:Heerlijke broeken! Ik combineer ze graag met een bijbehorende travelstof blazer.
Ik heb er 3 van &CoWoman. Ik ben 1.63 en de lengtemaat is precies goed.
moonsparkle schreef:Ook iemand die weet of ze ergens in petite zijn te krijgen? Broeken die niet lang zijnik vind dat soort broeken ook erg fijn net als van die zachte ribstof broeken maar ze zijn altijd veel te lang voor mij