Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Floko schreef:Je schrijft dat het geen steelstofzuiger hoeft te zijn, maar dit zou ik je absoluut wel aanraden. Wij hebben een Dyson steelstofzuiger en ik wil echt niet anders meer. Ideaal. Geen gesleep met dat ding achter je aan, geen gedoe met een snoer.. je pakt hem zo voor elk Kruimeltje en het hele huis kan er ook prima mee.
Emj_23 schreef:Ik ben zelf aan het kijken naar de Miele C3 Cat & Dog. Maar die heeft dus wel een zak, heb ik bewust naar gezocht. Je kan ook eens op vacuumtester kijken. Die heeft reviews voor allerlei stofzuigers.
Leandra schreef:Wij hebben de Numatic Henry. Totaal tegenover gestelde van een steelstofzuiger maar wij vinden hem heel fijn.
Hij is wel wat lomp maar heeft een krachtige motor, een lang snoer, een grote zak en gaat lang mee. Wij hebben onze Henry nu bijna 20 jaar en mijn man heeft laatst de koolborstels vervangen omdat die op waren. Verder nooit problemen mee gehad.
Wij hebben een gezin met 2 kindie graag buiten spelen in zand enz en nu nog 1 kat maar vroeger 2 katten en vogels.
Sodeletuut schreef:Leandra schreef:Wij hebben de Numatic Henry. Totaal tegenover gestelde van een steelstofzuiger maar wij vinden hem heel fijn.
Hij is wel wat lomp maar heeft een krachtige motor, een lang snoer, een grote zak en gaat lang mee. Wij hebben onze Henry nu bijna 20 jaar en mijn man heeft laatst de koolborstels vervangen omdat die op waren. Verder nooit problemen mee gehad.
Wij hebben een gezin met 2 kindie graag buiten spelen in zand enz en nu nog 1 kat maar vroeger 2 katten en vogels.
Deze hebben wij ook, geweldig!! Kan het hele huis doen met 1 stopcontact, en die zakken zijn echt heel groot inderdaad.