Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
karuna schreef:We komen daar gewoon niet meer
Goddank komen we er niet wekelijks maar moeten wel regelmatig in die hoek zijn en het is net tever voor ook weer terugrijden. En slapen we daar
secricible schreef:Hmmm ja en nee.
In nl wetgeving ben je als huurder verplicht je als "goede huurder" te gedragen. Daar hoort dus geen overlast bij.
Als verhuurder wordt dus verwacht dat je daarop ingrijpt als verhuurder overlast veroorzaakt.
Bij een feestlocatie verhuren is dat lastiger omdat het steeds andere groepen zijn. Echter,als blijkt dat er een structureel probleem is kun je daar als verhuurder wel degelijk op worden aangekeken.
De Duitse wetgeving ken ik niet dus of daar dezelfde regels gelden is me niet duidelijk.
ook daar als je erheen ging om te vragen of het iets zachter kon (ook door de campingbeheerder trouwens) ja maar bruiloft dan mag dat
de overige niet bruiloftgasten hebben allemaal uitgecheckt die ochtend met een boos slaperig hoofd. Ook hier dezelfde reactie van de straalbezopen herrie gasten die het op een gegeven moment "grappig" vonden op hoteldeuren te gaan bonken. (En het hotel heel stom reageerde tjsa morgen zal het erger zijn dan is de echte bruiloft. De laatste paar kamers hadden ze al eerder reservering staan en daar niets tegen gezegd van de bruiloft. ) Maar bruiloft dan mag dat.
daar te zijn waar de onfatsoenlijke herrie is die veel te lang doorgaat. 
niet in een vrij kleine straal of te ver duitsland in en veel extra kilometers terug. Aan de nederlandse kant is er een plek maar die is eh hoe zal ik het zeggen niet echt goedkoop en niet echt veilig of zeker niet rustig. Been there done that en midden in de nacht letterlijk gevlucht wegens autoracerij pal voor de deur met heel veel bonkende auto bassen.