Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zolala schreef:Oh leuk, ik volg. Ik wil graag iets dergelijks maken voor mijn broer en/of schoonzus, en speel een beetje met het idee om geen adventskalender te doen, maar juist iets voor de saaie(re) dagen na Kerstmis, of voor de hele maand januari.
En dan vullen met lekkere dingetjes, en (voor mijn schoonzus) bijvoorbeeld zakjes zaden/voorjaarsbolletjes die ze op haar balkon kan uitzaaien of in potten in de keuken..
Ik zit ook nog te broeden op meer ideeën.
Zolala schreef:Oh leuk, ik volg. Ik wil graag iets dergelijks maken voor mijn broer en/of schoonzus, en speel een beetje met het idee om geen adventskalender te doen, maar juist iets voor de saaie(re) dagen na Kerstmis, of voor de hele maand januari.
En dan vullen met lekkere dingetjes, en (voor mijn schoonzus) bijvoorbeeld zakjes zaden/voorjaarsbolletjes die ze op haar balkon kan uitzaaien of in potten in de keuken..
Ik zit ook nog te broeden op meer ideeën.
Ceetje_bokt schreef:Wat een leuk idee, ik heb een pest hekel aan de maand januari. Eens kijken of ik zoiets kan doen om het wat leuker te maken.
Zolala schreef:Ceetje_bokt schreef:
Haha, ja - ik dus ook.. Ik wou wel dat iemand voor mij zo'n kalender maakte!
Ik hoop dus eigenlijk een soort nieuwe traditie te introduceren voor komende jaren![]()
We zijn maar met z'n drieën, dus zoiets voor elkaar maken - ik voor hen, zij voor mij - hoeft niet meteen heul veul werk te zijn.
Ceetje_bokt schreef:Wel iets duurder dan €15, maar bij jouw omschrijving moest ik hieraan denken: koelkastpoezie https://www.opanoma.nl/product/koelkast ... agneetjes/