Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Ik heb een paar zelesta dekbedden en ik ben er echt helemaal klaar mee. Kwalitatief ruk, het stiksel laat op allerlei plekken los en elke avond kan ik voor het slapen gaan controleren op losse draadjes. Synthetisch spul waar je onder zweet dat is zelesta ook, de mijne in elk geval wel (de wonderbed). Het is echt dat ik door zenuwschade en operaties niet zelf mijn bed kan opmaken (lees, dekbedhoes om een dekbed doen), dat ik die wasbare dingen nog in huis heb want het liefst flikker ik ze allemaal in de kliko.
Telpeva schreef:Ik heb een paar zelesta dekbedden en ik ben er echt helemaal klaar mee. Kwalitatief ruk, het stiksel laat op allerlei plekken los en elke avond kan ik voor het slapen gaan controleren op losse draadjes. Synthetisch spul waar je onder zweet dat is zelesta ook, de mijne in elk geval wel (de wonderbed). Het is echt dat ik door zenuwschade en operaties niet zelf mijn bed kan opmaken (lees, dekbedhoes om een dekbed doen), dat ik die wasbare dingen nog in huis heb want het liefst flikker ik ze allemaal in de kliko.
Duhelo schreef:Is het geen optie om dan een gewoon dekbed te gebruiken met ev een simpel lakentje erover als je een "opgemaakt zicht" wil?
Telpeva schreef:Duhelo schreef:Is het geen optie om dan een gewoon dekbed te gebruiken met ev een simpel lakentje erover als je een "opgemaakt zicht" wil?
Ik ben inderdaad ook bezig met wat andersal gevonden ook! dekbedhoezen met rits, maar dat is wel een stuk duurder in de aanschaf. Ik ben lekker aan het sparen voor meer van zulke hoezen en dan tzt ook een nieuw dekbed
maar dat wordt voor mij dan wel weer een 'gewoon' dekbed.
Maar door jullie ga ik dan toch weer twijfelen, want als de easybed van zelesta wel goed is dan is dat wel veel goedkoper en makkelijker in gebruik. Blijven die ook goed na het wassen, gaat de vulling niet schuiven?