Teken van leven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chasey

Teken van leven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-24 12:35

Hallo bokkers,

Na een periode van afwezigheid wil ik even een teken van leven geven, omdat ik toch altijd best wel actief was. En ik heb vernomen in pb's dat mensen zich hebben afgevraagd hoe het gaat.

In het heel kort en zonder te veel in detail te treden;
Soms neemt het leven een wending dat je nooit aan zag komen. Waarbij de grond onder je voeten wordt weggeslagen.
Met daarop een op een stapeling van rampspoed. Alsof je in een slechte drama film beland bent, waar geen einde aan komt.
Met als dieptepunt het moment dat je partner tegen een boom rijdt, omdat ie het niet meer ziet zitten. Met nog meer ellende als vervolg. Tot aan dreiging van het uit huis plaatsen van de kinderen aan toe. Het meest kostbare bezit wat je hebt.
Ik ben tot op het bot lamgeslagen de afgelopen 2,5 jaar. Ik ben niet meer wie ik was.

Maar......... Ondanks dat ik meerdere keren de handdoek in de ring had willen gooien, geen uitweg meer zag, ben ik blijven vechten. Vechten voor wat me zo dierbaar is, mijn gezin!!
Ja, we zijn alles kwijt. Alles. Maar God Zijn dank zijn we nog compleet als gezin! En dat is alles wat telt!

Ons huis is intussen verkocht. En daarmee kunnen we de deur naar het verleden sluiten.
En weer vooruit kijken.
We mogen opnieuw beginnen. Met een schone lei, op een andere plek. Vanaf 0. Samen, als compleet gezin. Inclusief de dieren!

Omdat er in de afgelopen periode een aantal mensen voor ons klaar stonden die de verzorging van onze dieren op zich hebben genomen, hebben we de dieren God Zijn dank niet weg hoeven doen!

Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik iets anders aan mijn hoofd had dan bokt. Want eerlijk is eerlijk, het was een hel. Een zware beproeving.

Nu we eindelijk in rustiger vaatwater komen, kan ik het leven weer oppakken.
Ik schrijf dit bericht aan de eettafel in een ander huis, een nieuwe plek, we wonen er nog maar pas. Alles is nieuw en anders. Zo ook ons leven. Het is niet meer zoals het was. Het besef wat er allemaal gebeurd is moet nog landden. De 'Survival modus' kan uit.
Ik ben zo dankbaar dat we hier als gezin zoveel sterker uit zijn gekomen, door niet op te geven, maar te volharden! Wat een strijd.

Ik zie uit naar deze nieuwe start, en alle avonturen die nog komen gaan. En ik zou de paarden avonturen wel weer graag willen delen, want dat heb ik toch best wel gemist!

Groetjes Evelien

p.s. Mocht dit bericht hier niet goed staan, sorry. Ik zie dat ook bokt veranderd is in de periode van afwezigheid, dus wist even niet waar het moest staan.

Petpa

Re: Teken van leven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 12:47

Goed dat je terug bent.
En wat ben ik blij te lezen dat je gezin nog compleet is inclusief de diertjes...

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 13:09

Wat een heftige periode hebben jullie doorgemaakt, ik hoop dat jullie er samen verder uit komen en we weer snel mogen genieten van jullie paardenavonturen! :(:)

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 13:11

Heel veel sterkte en alle goeds en geluk voor jullie toekomst gewenst.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 13:15

Wat fijn om wat van je te horen, ik heb regelmatig aan je gedacht. Het klinkt allemaal behoorlijk heftig. Heel veel liefs en goeds gewenst, en deel vooral weer lekker iets van je dierenclubje. :knuffel:

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 13:17

Jeetje wat heftig! Maar wat een topper ben je dat je door bent blijven vechten. Hele dikke knuffel voor jullie <3

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 13:17

Hi Chasey, goed om weer wat van je te horen/lezen!

Jemig, wat een verhaal. Klinkt inderdaad heel heftig. Fijn dat jullie als gezin nog bij elkaar zijn en dat het goed gaat met de dieren.

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 13:27

Welkom terug! Hopelijk kan je nu weer meer delen vanuit een nieuwe start. Wat een verhaal zeg.
Ik heb jullie avonturen zeker gemist!

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 13:41

Ik ken je niet, maar jeetje wat hebben jullie veel meegemaakt. Fijn om te horen dat jij en je gezin ondanks alle tegenslagen het nu goed maken.

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 13:47

Ach, wat een zware tijd hebben jullie achter de rug. Ontzettend fijn dat jullie elkaar hebben kunnen blijven vasthouden. Jullie hebben Liefde en kracht genoeg. Dat blijkt wel.
Dank dat je even een berichtje hebt gestuurd.
Heel veel sterkte de komende tijd.

shaddy82

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 13:48

Wat heftig !
Fijn om te horen dat het ondanks alles nu beter gaat en jullie in rustiger vaarwater zijn gekomen.

Lisette0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 13:52

Ik moest regelmatig aan jullie denken, omdat het ineens zo stil bleef en ik de topics miste. Heel fijn om eindelijk weer wat te horen.
Hoop dat jullie je draai vinden en alles een beetje een plekje kunnen geven. Sterkte. :(:)

Furst

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 14:22

Jeetje, ik ken jou volgens mij nog uit de Star Stable topics toch? Wat een hel zo te lezen. En heel erg herkenbaar.. Dikke knuffel en veel sterkte voor jou en je gezin!

dalena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 15:27

Jeetje wat een verhaal. Fijn om te lezen dat jullie nu in een rustige periode zitten maar wat onwijs zwaar moeten jullie het hebben gehad.

Ik ken je ook uit het Star Stable topic en kan je prachtige kinderen nog herinneren die speelden geloof ik ook mee

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 15:34

Welkom terug.
Wat ben ik blij om weer wat van je te horen maar jeetje, wat hebben jullie een heftige periode achter de rug.
Gelukkig hebben jullie inmiddels de boel weer op de rit.
En superfijn dat jullie de beestenboel hebben kunnen houden.
Ik wens jullie alle geluk van de wereld en hoop dat jullie vanaf nu weer kunnen gaan bouwen.

jeetje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 16:38

Welkom terug, en hele wat hebben jullie veel tegenslag op jullie bordje gehad.
Ook ik wens jullie vandaag nu veel geluk voor een nieuwe toekomst. Met vooral veel ups!

elinedeau95

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 16:41

Poef wat een heftige periode! Ik kan niks anders doen dan je een virtuele knuffel geven :(:)

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 16:48

Ik weet niet of ik je van vroeger ken maar wow, zo te lezen ben je een vechtertje! Fijn dat jullie als gezin nog samen zijn, inclusief de diertjes. Ik wens je veel voorspoed :knuffel:

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 17:22

Wat ben je sterk!! Wat heb je een hoop meegemaakt zeg. Fijn dat je weer mentaal de ruimte hebt om je verhalen te willen delen hier!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 17:27

Jeetje, wat een verhaal en wat een ellende!
Wat vreselijk dat jullie je huis zijn kwijt geraakt. Het was zo'n prachtige plek!
Maar je klinkt sterk en strijdlustig! Ik hoop dat jullie veel voorspoed mogen krijgen! :(:)

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 17:57

Welkom terug

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 18:01

Wat een heftige periode! Fijn om even wat van je te horen, ik dacht regelmatig aan die leuke topics die je vroeger had. Ik hoop dat jullie een fijne nieuwe toekomst tegemoet gaan!

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 18:28

Ach, ik dacht laatst nog aan je! Vroeg me inderdaad af of er een reden was voor een plotseling vertrek/afwezigheid van Bokt. Wel dus, wat een pittige tijd %)
Volgde altijd je topics met plezier en heb je ook wel eens genoemd als één van de fijne Bokt gebruikers :j Vond het ook destijds grappig dat ik de namen van je oudste 2 herkende op een geboortekaartje bij de verloskundige, klein wereldje dacht ik nog.

Wat fijn dat de dieren nog bij jullie zijn! Zijn jullie ver weg verhuisd? En staan ze nog aan huis of wel in de buurt? Hopelijk mag het nu wat rustiger worden voor jullie, zo te lezen is dat jullie gegund!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 19:27

Wat fijn dat je er bent!
Hou je haaks

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 20:13

Welkom terug ts, ik las je berichten graag, wat een vreselijk heftige periode hebben jullie achter de rug zeg en wat ben jij een sterk mens, :knuffel: