Hij is een man van 36 jaar die wat moeite heeft met nieuwe contacten aangaan, maar als je hem goed kent dan heeft hij daar geen moeite meer mee. Je moet hem echt wat langer kennen voordat hij laat zien wie hij echt is. Maar als je hem dan goed kent dan is hij trouw en heel loyaal.
Hij is slim, een tikketje eigenwijs en houdt van wandelen, metal muziek, anime, gamen en bordspellen. Als hij voor iemand gaat, dan gaat hij dat voor de volle 100% en is hij heel zorgzaam.
Hij heeft veel humor, is echt een droogkloot maar je kunt ook goede gesprekken met hem aangaan.
Hij vindt familie heel belangrijk en de familie is op een fijne manier heel close.
Hij heeft een eigen bedrijf en een eigen appartement.
Hij houdt dus van metalmuziek en hij is wel een type die vaak bandshirts draagt bijvoorbeeld. Hij gaat ook graag naar metalconcerten en gaat jaarlijks naar Jera.
Hij wandelt heel graag, dat doet hij dagelijks en soms gaat hij ook een weekend weg om ergens te gaan wandelen.
Hij is ook fan van anime, leest en kijkt dat graag en is dol op Japan. Hij is geen fan van sushi maar voor Ramen kun je hem wakker maken. Maar hij draait er ook niet zijn hand voor om om dat te koken!
Hij gamed regelmatig maar wat hij echt leuk vindt is bordspellen spelen. Hij heeft dan ook samen met zijn broer echt heel veel bordspellen.
Hij is woonachtig in Twente.
Zijn broer en mijn man omschrijft hem als volgt: Humoristische zak die stevig in zijn schoenen staat, maar een zorgzame kant heeft die je alleen van dichtbij krijgt te zien.
Denk je mmmm, ik zou hem in deze omschrijving beter willen leren kennen?

Ben jij de pion die zijn spel compleet maakt?
Ik heb even de post wat uitgebreid. Misschien kan ik via bokt een paar leuke vrouwen voor hem vinden?