Zijn er bokkers die een leuke man zoeken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Earth

Zijn er bokkers die een leuke man zoeken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-24 15:20

Eigenlijk was ik voor mijn zwager op zoek naar een geschikte datingsite voor hem, maar toen dacht ik; wellicht is het een optie om via bokt iemand voor hem te vinden!? Dus toen dacht ik, laat ik hem eens voorstellen aan jullie.

Hij is een man van 36 jaar die wat moeite heeft met nieuwe contacten aangaan, maar als je hem goed kent dan heeft hij daar geen moeite meer mee. Je moet hem echt wat langer kennen voordat hij laat zien wie hij echt is. Maar als je hem dan goed kent dan is hij trouw en heel loyaal.

Hij is slim, een tikketje eigenwijs en houdt van wandelen, metal muziek, anime, gamen en bordspellen. Als hij voor iemand gaat, dan gaat hij dat voor de volle 100% en is hij heel zorgzaam.
Hij heeft veel humor, is echt een droogkloot maar je kunt ook goede gesprekken met hem aangaan.
Hij vindt familie heel belangrijk en de familie is op een fijne manier heel close.
Hij heeft een eigen bedrijf en een eigen appartement.

Hij houdt dus van metalmuziek en hij is wel een type die vaak bandshirts draagt bijvoorbeeld. Hij gaat ook graag naar metalconcerten en gaat jaarlijks naar Jera.
Hij wandelt heel graag, dat doet hij dagelijks en soms gaat hij ook een weekend weg om ergens te gaan wandelen.
Hij is ook fan van anime, leest en kijkt dat graag en is dol op Japan. Hij is geen fan van sushi maar voor Ramen kun je hem wakker maken. Maar hij draait er ook niet zijn hand voor om om dat te koken!
Hij gamed regelmatig maar wat hij echt leuk vindt is bordspellen spelen. Hij heeft dan ook samen met zijn broer echt heel veel bordspellen.
Hij is woonachtig in Twente.

Zijn broer en mijn man omschrijft hem als volgt: Humoristische zak die stevig in zijn schoenen staat, maar een zorgzame kant heeft die je alleen van dichtbij krijgt te zien.

Denk je mmmm, ik zou hem in deze omschrijving beter willen leren kennen? {:} ;) Stuur mij dan een pb en stel jezelf voor!

Ben jij de pion die zijn spel compleet maakt?

Ik heb even de post wat uitgebreid. Misschien kan ik via bokt een paar leuke vrouwen voor hem vinden? *\o/* Ik was dus eigenlijk op zoek naar een geschikte datingapp maar misschien is via bokt wel veel leuker :D
Laatst bijgewerkt door Earth op 18-09-24 16:02, in het totaal 7 keer bewerkt

Goof

Re: Welke datingapp voor zwager?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-24 15:25

Ik kan je niet helpen, maar ik vind het wel tof dat je hier achteraan gaat voor hem +:)+

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-24 15:28

Misschien moet je er even een regio en foto bijplaatsen. Wie weet vind hij zijn grote liefde wel op Bokt!

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-24 15:30

Haha foto doe ik niet zonder zijn toestemming haha. Maar Regio is Twente. :)

@Goof ja het is gewoon een hele leuke jongen en hij verdient een leuke meid. Hij heeft ook echt veel te bieden. En ik wil natuurlijk een gezellige schoonzus :D

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-24 15:31

Ik las datingapp voor zwanger.

Af en toe is mijn hoofd grappig :')

Heel eerlijk, de meeste datingapps zijn k#t wat mij betreft.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-24 15:53

Femke_Tweety schreef:
Ik las datingapp voor zwanger.

Af en toe is mijn hoofd grappig :')

Heel eerlijk, de meeste datingapps zijn k#t wat mij betreft.

Ik ook. ;)

Earth

Re: Zijn er bokkers die een leuke man zoeken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-24 15:57

Ik heb er toch maar even een andere post van gemaakt haha :D Bokt is natuurlijk een uitgelezen plek om een leuke vrouw te vinden :D

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-24 16:00

Heeft geen hekel aan paarden en is niet allergisch voor haar, stro, zaagsel etc?
Ook wel belangrijk natuurlijk. :D
Ik ben al voorzien van een leuk iemand, maar je omschrijft hem heel leuk!

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-24 16:01

ikkedus schreef:
Heeft geen hekel aan paarden en is niet allergisch voor haar, stro, zaagsel etc?
Ook wel belangrijk natuurlijk. :D
Ik ben al voorzien van een leuk iemand, maar je omschrijft hem heel leuk!

Haha goede vragen maar die mag hij zelf beantwoorden haha.

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-24 16:06

Misschien wel handig om die vragen alvast aan hem te stellen als je een vrouw op een paardenforum gaat zoeken :')

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-24 16:08

Dieuwke_ schreef:
Misschien wel handig om die vragen alvast aan hem te stellen als je een vrouw op een paardenforum gaat zoeken :')

Nou ik weet dat het geen dealbreaker zal zijn hoor ;) Dus dat zit wel goed.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-24 16:48

Ha, de titel is veranderd.
Op eerste vraag was mijn antwoord nee, op de vraag die er nu staat ja.

Hoewel niet écht zoekend, meer uit de categorie als ik er tegenaan loop is t welkom. :j

Ben te oud voor zwager overigens

Zeedraakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-24 16:52

Dat je niet meteen een foto neerzet, begrijp ik maar misschien toch een beetje een omschrijving? Want ja, innerlijk is waar het om draait maar het kan een beetje een eerste "schifting" mogelijk maken.

En weet je ook wat hij graag ziet in/bij een partner? En wat juist niet?

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-24 17:00

Zeedraakje schreef:
Dat je niet meteen een foto neerzet, begrijp ik maar misschien toch een beetje een omschrijving? Want ja, innerlijk is waar het om draait maar het kan een beetje een eerste "schifting" mogelijk maken.

En weet je ook wat hij graag ziet in/bij een partner? En wat juist niet?

Donker kort haar, 1,78 mtr groot. Normaal postuur. Kan er verder niet zoveel over zeggen denk ik haha.

En waar hij naar zoekt, hij heeft niet echt een type denk ik. Maar als je de omschrijving leest denk ik dat je vanzelf wel weet of het bij je past of niet. Toch? :')

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-24 17:16

Misschien zou hij zelf een account aan kunnen maken.
Dan glijdt half bokt weer van zijn stoel _O-

Zeedraakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-24 17:17

Uhm niet helemaal nee. Als hij iemand zoekt die bij hem in het bedrijf wil werken maar diegene wil dat echt niet (kunt soms ook teveel samen zijn) kan dat lastig zijn. Of hij is een zeer actieve activist in wat dan ook en zoekt dat ook in een partner dan kan het lastig zijn. Als hij geen partner wil die voor werk veel van huis is, en jij bent dat dan kan dat lastig zijn. Als hij door zijn bedrijf graag heeft dat zijn partner het hele huishouden doet en altijd kookt en jij hebt daar een andere visie op dan kan dat lastig zijn.
Om maar wat te noemen. En nee, je hoeft zeker niet een complete persoonlijkheidstest te overleggen op bokt maar mij lijkt wat meer info over zijn 'voorkeuren c.q. afknappers' voor iemand niet verkeerd.
Maar goed, je smiley insinueert dat jij daar duidelijk anders over denkt dan ik. Hoe dan ook, het zou leuk zijn als het via bokt lukt.

Gombal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-24 17:37

Dating sites zijn idd niet alles .
Vroeger kon je iemand ook opgeven bij de all you need is love kerst special geloof ik.
Mocht t hier niet lukken , kan je t wellicht daar proberen . Kunnen we allemaal mee genieten

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-24 17:41

Haha, mooi topic. Ik ben zelf niet opzoek, maar een hele belangrijke vraag voor veel mensen: Wil hij kinderen?

Gombal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-24 17:43

Is het een probleem als een dame al 1 of meerdere kinderen heeft .

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-24 17:49

Ja toevallig kwam dit net voorbij en hij wil absoluut geen kinderen. Een vrouw met kind durf ik niet te zeggen.

Gombal daar is hij absoluut geen type voor dus dat ga ik hem ook niet aandoen :')

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-24 17:50

Ik vind dit echt heel leuk en ga dit topic zeker volgen! :D Hopelijk gaat hij hier een leuke dame tegenkomen!

xYaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-24 17:55

heidy_wilco schreef:
Haha, mooi topic. Ik ben zelf niet opzoek, maar een hele belangrijke vraag voor veel mensen: Wil hij kinderen?

Wel fijn dat die geen kinderen wilt! Ik wil bijvoorbeeld zelf ook geen kinderen en zoek dan ook een man die of al kinderen heeft of ook geen kinderen (meer) wilt.
Alleen wil ik zelf bijvoorbeeld ook de Achterhoek echt niet uit (je weet volgens mij waar ik woon Earth). Woon hier prima. Heb mijn leven hier ook helemaal opgebouwd.
Dus in dit geval zal het denk ik geen match zijn. Met zijn bedrijf is die denk ik plaats gebonden van waar die nu zit?
Financieel regelmatig heen en weer reizen zit er voor mij ook niet echt in nu.
Ik hoop echter Earth dat je een leuke vrouw kunt vinden voor je zwager! Wel lief dat je dit voor hem doet en je zo voor hem in zet. Hopelijk komt die (mede door jou) een hele leuke dame tegen!

Pieneappel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-24 17:59

Ik zie hierin wel een match met een vriendin van mij, maar ik wil haar niet kwijt uit deze buurt :+

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-24 18:01

Ik denk dat hij wel in de buurt wil blijven maar hij is niet perse plaatsgebonden.

@Pieneappel dan moet jij ook maar mee _O-

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-24 18:46

Weet je zwager wel dat je hem hier in de reclame zet?