Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Rewe is erg duur vind ik. Daar ga ik alleen naar toe als ik alcohol of chocolade in de aanbieding nodig heb.
Ook bij Kaufland en andere Duitse winkels moet je wel goed op de prijzen letten en naar aanbiedingen zoeken, want lang niet alles is er goedkoper. Ik woon aan de Duitse grens, maar haal eigenlijk 90% van mijn boodschappen in Nederland![]()
Duitsland vind ik fijn voor alcohol, frisdrank/sodastream, en sommige soorten groente en fruit, en diepvriesfruit. En verzorgingsartikelen van bv badedas en kneipp. Chips en pinda's zijn er dan weer heel duur
beert schreef:Ik ken alleen Kaufland van die twee.
Als tip om vooral veel drinken in te slaan. Sinds de suikertaks is bijvoorbeeld een pak appelsap in Nederland soms echt 2x zo duur als bij Kaufland. Ook cola en dat soort dingen zijn een stuk goedkoper. Daarvan is het slim om van tevoren een lijstje te maken en ruimte te houden in je karretje (de winkel eindigt met het drinken en drank).
beert schreef:Ik ken alleen Kaufland van die twee.
Als tip om vooral veel drinken in te slaan. Sinds de suikertaks is bijvoorbeeld een pak appelsap in Nederland soms echt 2x zo duur als bij Kaufland. Ook cola en dat soort dingen zijn een stuk goedkoper. Daarvan is het slim om van tevoren een lijstje te maken en ruimte te houden in je karretje (de winkel eindigt met het drinken en drank).