Ik heb veel van die zwarte sportbroeken van nike superdry Adidas.
Die zijn lekker dun, zitten goed stevig aan je lijf zonder te knellen. Het liefst loop ik heel de dag in zo’n broek.
ze zijn van die rekbare gladde stofjes gemaakt waar geen dierenharen aan blijven plakken.
Alleen daar zitten overal logo’s en opdrukken op. Ik zoek eigenlijk zoiets helemaal blanco in het zwart om aan te doen met een blouse en cowboy laarzen. Het kleed super af en zit super fijn plus dan passen mn laarzen ook goed.
Alleen no wat dat ik een broek kan vinden dat draagt als een tweede huid in die stijl.
Travelstof inderdaad, is in 3 verschillende diktes te krijgen, dun, medium en dik, ideaal voor de winter.
Je M’appelle heeft ze maar die slijten erg snel voor het geld vind ik. Studio Anneloes heb ik veel van, zweer erbij, valt wel aan de grote kant vind ik. Goedkoper is Mi Piace, ook erg fijn en een mooie pasvorm, valt goed op maat. Ambika, &Co Woman, Zoso en G-Maxx hebben ook travelstof in hun collectie.
Hannanas
Geplaatst: 24-08-24 23:28
x_Elise schreef:
Ninepine? Daar leef ik in, in mijn vrije tijd
Blijft aan de ninepine stof geen dierenhaar kleven? Welke ninepine broeken heb jij?
Ik heb 1 set van studio anneloes. Prijzig maar het blijft zo mooi.
Het is zeker het proberen waard.
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 25-08-24 10:06
Zonnetje81 schreef:
Ik zie vooral wijde broeken of in ieder geval lis vallend of kijk ik verkeerd ?
Er zijn zeker strak vallende travel broeken, ook jumpsuits die strak vallende pijpen hebben. Deze hebben bv veel verschillende kleuren, waarbij studio Anneloes daarnaast ook verschillende modellen met strakke pijp heeft.
Ik moest gelijk aan deze die ik heb denken. Echt flinterdun, zonder opdruk. Helaas wel uitverkocht maar misschien dat hij op andere sites of Vinted wel te vinden is.
Zonnetje81
Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-24 12:17
Thanks allemaal voor de input!
Ik ga eens op mn gemakje kijken wat ik kan gaan bestellen.
Stef_Diva: Inderdaad zo'n broek zonder opdruk want dan ziet niemand dat het een sportlegging is.
Ik ben superfan van Halara. Naar mijn idee vallen ze op de maat/ietsje krap.
Daarnaast in het duurdere segment: Ninepine. Ik heb tijdens de coronacrisis gewoond in mn Ninepine broek. Alleen veel te duur (voor mij) om er een hele garderobe van aan te schaffen.