Ik kwam er via google op terecht omdat ik een geschikte kast voor in mijn badkamer zocht. Dus besteld, betaald (160 euro) en er stond nergens dat er een levertijd op zat of iets, dus ik verwachtte mijn bestelling binnen een paar dagen.
Ik kreeg op de mail dezelfde dag mijn bestelbevestiging waarin stond dat mijn bestelling werd verwerkt en een overzicht van wat ik had betaald.
En daarna.. bleef het stil.
Op 22 juli heb ik maar een mailtje gestuurd met de melding dat ik nog geen verzendbevestiging had gekregen en met de vraag waar mijn kast was? Geen reactie.
Een paar dagen later heb ik geprobeerd om telefonisch contact op te nemen met het telefoonnummer dat op de website staat. Ik kreeg meteen te horen dat degene die ik probeerde te bellen niet bereikbaar was.
Ik heb vervolgens nog geprobeerd om contact te leggen via whasapp. Ook dat komt niet aan, er komt maar 1 vinkje achter mijn berichten te staan.
En nu maak ik me zorgen, waar blijft mijn kast? Het was ook nog een verjaardagscadeau van mijn vader voor mij, dus het voelt heel banketstaaf zo. Is er nog meer dat ik kan doen? Heeft iemand ervaring met deze website?
Dit is de kast waar het om gaat:

En dit de website:
https://www.designmeubelsnl.nl/