Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ista schreef:Het lijkt wel alsof het je eigen oprit wordt....
Ik zou even navraag doen bij het juridisch loket. Als er nu een auto verkeerd parkeert, dan kun je je ramen niet eens meer lappen.
Angs1989 schreef:Hopelijk reageer ik op iedereen. Het huis is eigendom van mijn moeder. De boom op de tekening staat er al, dus vandaar kan er waarschijnlijk niet een kwartslag gedraaid worden. Het eerste kleine streepje is een voortuin van misschien 40cm.
Er is inderdaad geen stoep om overheen te lopen, moet over de weg, is een woonwijk dus niet heel veel verkeer.
Angs1989 schreef:Er is gisteravond een informatie avond over geweest waar inderdaad direct bezwaar is gemaakt. Ook via de mail gaan we bezwaar maken. Maar willen we graag weten wat er wel/niet mag zodat we een sterkere brief hebben.
Er worden hier ook een aantal punten genoemd die we zeker meegaan nemen, bijv de veiligheid.
Petpa schreef:Angs1989 schreef:Er is gisteravond een informatie avond over geweest waar inderdaad direct bezwaar is gemaakt. Ook via de mail gaan we bezwaar maken. Maar willen we graag weten wat er wel/niet mag zodat we een sterkere brief hebben.
Er worden hier ook een aantal punten genoemd die we zeker meegaan nemen, bijv de veiligheid.
Indien je moeder een rechtsbijstandsverzekering heeft dan zou ik die zeker inschakelen!