Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
veneri schreef:Deze vloer wordt zo gelegd toch?geen ondervloer?
Hebben jullie met of zonder plinten gedaan?
Welke kleur heb je? (Kleurcode) ben heel benieuwd naar een foto, vind het zo lastig in te schatten hoe het er op een groot oppervlakte uitziet. Zou je een foto willen plaatsen?
veneri schreef:Wat doen je qua schoonmaak en onderhoud aan het vinyl?
Gebruiken je van dat speciale spul van James?
Of waar dweil en onderhoud je het mee?
Boheme schreef:veneri schreef:Wat doen je qua schoonmaak en onderhoud aan het vinyl?
Gebruiken je van dat speciale spul van James?
Of waar dweil en onderhoud je het mee?
Er zit een laagje op je vinyl en met een gewone allesreiniger kun je dat laagje er op den duur afhalen waardoor de vloer of dof of juist gaat glimmen. Dus ik zou wel speciaal schoonmaakmiddel gebruiken.
Ik gebruik toevallig ook james bij de vinyl vloer in de bijkeuken. Ik had de allergoedkoopste vloer, en op 1 plek na ziet hij er nog als nieuw uit.
Shiloh schreef:Die van ons hebben we vandaag gelegd. Omdat het uit meerdere delen moest hebben we de boel verlijmd.
[ [url=m/ad2HGR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3Dm4KS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nooit eerder gedaan. Maar het viel alles mee. Op de randjes waar het aan moet sluiten zie je het wel een beetje, maar het is de berging maar.
Sharon_91 schreef:veneri schreef:Deze vloer wordt zo gelegd toch?geen ondervloer?
Hebben jullie met of zonder plinten gedaan?
Welke kleur heb je? (Kleurcode) ben heel benieuwd naar een foto, vind het zo lastig in te schatten hoe het er op een groot oppervlakte uitziet. Zou je een foto willen plaatsen?
Dit is de Dynamic Concrete
[ [url=m/XFTSuu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wij hebben geen ondervloer inderdaad.