Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:Ik zou in een huurwoning nooit een eigen keuken plaatsen.
Dat kost met gemak 10.000€ en dan is het niet eens je eigen huis…
Bellatrix schreef:Ja, en die moet er dan ook weer uit toch? Als je er ooit uitgaat?
verootjoo schreef:Ik zou in een huurwoning nooit een eigen keuken plaatsen.
Dat kost met gemak 10.000€ en dan is het niet eens je eigen huis…
Bellatrix schreef:Ik zit ook in een nieuwbouw huurwoning maar ik had geen keuze in keuken. Maar ik ben blij met mijn keuken, hij is functioneel en werkt voor mij. Ik heb daarentegen wel weer een mooie vloer laten leggen die ik heel graag wilde. En ik heb een hovenier ingehuurd die mijn tuin volgende week helemaal komt doen. Dat zijn dingen die ik dan weer belangrijker vind dan de keuken. Maar zo is iedereen weer anders.
veneri schreef:Het gaat inderdaad om woongenot waardoor we het naar onze smaak willen maken. De vraag is of we via de wbv ook een keuken kunnen vinden die naar onze smaak en zin is. Zeker nu we daar nog maanden op moeten wachten slaat de twijfel toe of we niet zelf de keuken van onze keuze laten plaatsen.dan kan ie er over 2-3 maanden inzitten.
We investeren al een hoop in het huis: vloer, wanden, tuin, en dan de keuken nog, maar zijn wel van plan hier heel lang te blijven wonen.
veneri schreef:Tweedehandskeukens doen we liever niet, want dan wordt vaak zelf demonteren en monteren. Dat gaat voor ons niet lukken en we willen ook gewoon graag een nieuwe keuken.
De prijs voor de keuken die wij op het oog hebben is incl montage.