Paniek… morning after pil

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Paniek… morning after pil

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 21:40

Hoi bokkers,

Helaas is er daarnet iets vervelends gebeurd. Ik ging daarnet naar bed met een jongen en hij dwong me eigenlijk een beetje om seks te hebben zonder condoom en uiteindelijk bleek hij een ‘breeding kink’ te hebben. Ik heb dus ook niet voor de seks de pil geslikt omdat ik niet wist dat ik seks ging hebben zeg maar.

Buiten het feit dat ik nu alleen maar kan huilen en me zwaar gebruikt voel heb ik nog een probleem. Waar haal ik nu een morning after pil vandaan? Bij de Albert Heijn hebben ze hem niet en het is morgen natuurlijk ook nog Pinksteren. Ik maak me echt ontzettend zorgen hierover. Heeft iemand van jullie hier nog tips?

Eigenlijk zou ik dit topic op een schaduwaccount willen maken, maar ik heb snel hulp nodig, vandaar op mn normale account. Ik durf het er ook met niemand over te hebben, omdat iedereen het vast dom vindt dat ik iemand mee naar huis neem meteen. Het was ook dom en naïef van me. Ik vind mezelf ook echt zo’n domkop. Maar ja, het is niet anders. Alvast heel erg bedankt voor de hulp!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110977
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Paniek… morning after pil

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 21:42

Wat is een breeding kink? :o?

Ik zou niet weten hoe je nu aan een morning after pill moet komen, maar hoe heeft hij je dan gedwongen?

Themba

Berichten: 1486
Geregistreerd: 02-06-08
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 21:42

Apotheek van het ziekenhuis.

En sterkte

verootjoo
Berichten: 35707
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 21:43

Kan de beste overkomen.
Bij de dienstapotheek kan je er een halen, die is open als de andere apotheken dicht zijn. Die zit bij de huisartsenposten.

Eline_S_S

Berichten: 3540
Geregistreerd: 13-12-11
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 21:44

Apotheek? En anders via de huisarts? Kruidvat?

Suusjepluus

Berichten: 793
Geregistreerd: 14-09-17
Woonplaats: Tussen iets en niets

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 21:44

Inderdaad bij de dienstdoende weekend apotheek, meestal is dat bij een ziekenhuis. Veel sterkte :(:)

hagelslag
Berichten: 9321
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 21:44

Hee meid,
Dit is natuurlijk echt niet een fijne ervaring voor je!!!
Ik denk dat je het beste de huisartsen post kunt bellen.
En de situatie voorleggen.
Het zijn medische mensen die eigenlijk geen vooroordeel mogen hebben op het wel of niet anticonceptie gebruik etc.

Het is soms echt niet makkelijk om stand te houden dat er wel een condoomgebruik word

Kloesje
Berichten: 149
Geregistreerd: 30-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 21:44

Bel met de huisartsenpost, zij kunnen je echt geruststellen en helpen.
En als jij iets gedaan hebt tegen je wil in, is het nooit iets om je voor te schamen... dat zou de ander moeten doen.
Goed dat je je verhaal deelt, niet mee blijven zitten en als het je echt dwars blijft zitten, dan echt hulp zoeken :-)

Skessa_
Berichten: 10732
Geregistreerd: 02-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 21:46

Maar ben je nou wel of niet aan de pil?
Want als je alleen voor de seks je pil niet hebt geslikt, maar voor de rest wel op schema bent maakt niet uit. Dan neem je hem gewoon op de normale tijd.

En verder idd je apotheek bellen, dan hoor je vanzelf wel welke apotheek er dienst heeft en dan ga je daarheen.

Sterkte. Hopelijk ben je niet gedwongen, anders moet je wel aangifte doen hoor ts!

Annemeik

Berichten: 4248
Geregistreerd: 29-08-03
Woonplaats: Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 21:46

Huisartsen post bellen. Die zorgen dat hij klaar ligt bij de apotheek. Misschien ook even laten testen?

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16284
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 21:47

Ik heb je een pb gestuurd.

Charaz

Berichten: 24385
Geregistreerd: 12-04-02

Re: Paniek… morning after pil

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 21:48

Wat vervelend, bij de dienstapotheek moet dat zsm wel lukken en anders morgen bij een drogist die open is.

roxiie

Berichten: 7841
Geregistreerd: 22-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 21:49

Skessa_ schreef:
Maar ben je nou wel of niet aan de pil?
Want als je alleen voor de seks je pil niet hebt geslikt, maar voor de rest wel op schema bent maakt niet uit. Dan neem je hem gewoon op de normale tijd.

En verder idd je apotheek bellen, dan hoor je vanzelf wel welke apotheek er dienst heeft en dan ga je daarheen.

Sterkte. Hopelijk ben je niet gedwongen, anders moet je wel aangifte doen hoor ts!


Dit dus…
Ben je wel aan de pil en gebruik je die zoals het zou moeten?

Je kunt hiervoor de huisartsenpost bellen en anders is er morgen wel een Etos of een kruidvat open.

Sannens
Berichten: 1456
Geregistreerd: 20-08-13
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 21:50

De dienst apotheek, deze zit bij een huisartsenpost en dus vaak in het ziekenhuis. Deze zijn open als de gewone apotheken dicht zijn.

Qua ‘dwingen’ denk ik dat het wel goed is om het te bespreken met iemand. Hoe dwong hij je? Was het dus tegen je zin en ging hij door, stemde je toch toe of durfde je niet voor jezelf op te komen? Dat zijn dingen waar je wat mee kan voor de toekomst en mogelijk nu ook. Nee = nee.

prompter

Berichten: 11501
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 21:51

Is er geen Kruidvat in de buurt die morgen open is? Daar hebben ze er verschillende, onder de naam nood anticonceptie. En wat een waardeloos iemand, jou iets laten doen tegen je wil in :n

Yenni
Berichten: 5476
Geregistreerd: 01-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 21:51

Huisartsenpost bellen, uitleggen en hun kunnen via de apotheek in het ziekenhuis wat regelen. Ook een soatest is geen slecht idee. Kun je dinsdag gewoon je huisarts voor bellen.
Wel super naar dat je deze ervaring hebt. Praten helpt echt. Sterkte!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 42093
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 21:51

Anoniem schreef:
Hoi bokkers,

Helaas is er daarnet iets vervelends gebeurd. Ik ging daarnet naar bed met een jongen en hij dwong me eigenlijk een beetje om seks te hebben zonder condoom en uiteindelijk bleek hij een ‘breeding kink’ te hebben. Ik heb dus ook niet voor de seks de pil geslikt omdat ik niet wist dat ik seks ging hebben zeg maar.

Buiten het feit dat ik nu alleen maar kan huilen en me zwaar gebruikt voel heb ik nog een probleem. Waar haal ik nu een morning after pil vandaan? Bij de Albert Heijn hebben ze hem niet en het is morgen natuurlijk ook nog Pinksteren. Ik maak me echt ontzettend zorgen hierover. Heeft iemand van jullie hier nog tips?

Eigenlijk zou ik dit topic op een schaduwaccount willen maken, maar ik heb snel hulp nodig, vandaar op mn normale account. Ik durf het er ook met niemand over te hebben, omdat iedereen het vast dom vindt dat ik iemand mee naar huis neem meteen. Het was ook dom en naïef van me. Ik vind mezelf ook echt zo’n domkop. Maar ja, het is niet anders. Alvast heel erg bedankt voor de hulp!

Slik je de pil zoals het hoort? Want dan ben in je principe veilig.

Ik zou die vent nog een keer bezoeken en 'm een schop in zijn ballen geven.

GabberGill

Berichten: 6027
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 21:53

Afbeelding
Deze bij de kruidvat halen en
Als je in de buurt bent heb ik er 1 liggen en mag je zo ophalen

En waar woont hij dan castreren we hem gelijk!
Heel veel sterkte

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 102581
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 21:56

Cayenne schreef:
Wat is een breeding kink? :o?

Ik zou niet weten hoe je nu aan een morning after pill moet komen, maar hoe heeft hij je dan gedwongen?


Ik heb de term door Google gehaald:

Citaat:
Someone who gets turn on by the riskiness of sex with out a condom and the potential to get someone-or have someone get you pregnant

GabberGill

Berichten: 6027
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 21:57

Bellatrix schreef:
Cayenne schreef:
Wat is een breeding kink? :o?

Ik zou niet weten hoe je nu aan een morning after pill moet komen, maar hoe heeft hij je dan gedwongen?


Ik heb de term door Google gehaald:

Citaat:
Someone who gets turn on by the riskiness of sex with out a condom and the potential to get someone-or have someone get you pregnant


Wat een figuur. Dit hoor je toch op voorhand te castreren

Lavitabella

Berichten: 1757
Geregistreerd: 29-07-09
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 21:57

_San87_ schreef:
Anoniem schreef:
Hoi bokkers,

Helaas is er daarnet iets vervelends gebeurd. Ik ging daarnet naar bed met een jongen en hij dwong me eigenlijk een beetje om seks te hebben zonder condoom en uiteindelijk bleek hij een ‘breeding kink’ te hebben. Ik heb dus ook niet voor de seks de pil geslikt omdat ik niet wist dat ik seks ging hebben zeg maar.

Buiten het feit dat ik nu alleen maar kan huilen en me zwaar gebruikt voel heb ik nog een probleem. Waar haal ik nu een morning after pil vandaan? Bij de Albert Heijn hebben ze hem niet en het is morgen natuurlijk ook nog Pinksteren. Ik maak me echt ontzettend zorgen hierover. Heeft iemand van jullie hier nog tips?

Eigenlijk zou ik dit topic op een schaduwaccount willen maken, maar ik heb snel hulp nodig, vandaar op mn normale account. Ik durf het er ook met niemand over te hebben, omdat iedereen het vast dom vindt dat ik iemand mee naar huis neem meteen. Het was ook dom en naïef van me. Ik vind mezelf ook echt zo’n domkop. Maar ja, het is niet anders. Alvast heel erg bedankt voor de hulp!

Slik je de pil zoals het hoort? Want dan ben in je principe veilig.

Ik zou die vent nog een keer bezoeken en 'm een schop in zijn ballen geven.



In principe ben je veilig maar ik zou het toch niet riskeren. Ookal heb je goed geslikt, bij deze jongen zou ik zeker een morning after pil halen. -O-

SincereQ
Berichten: 912
Geregistreerd: 22-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 21:59

Wat een klote situatie zeg :(:)
Morning afterpil kan je onder de noemer nood-anticonceptie bij de drogist halen, hoeft niet perse via de huisartsenpost.
Soa test kan ook verstandig zijn. Probeer er toch met iemand over te praten, je mag me ook altijd pb’en. Want echt, praat jezelf geen schuldgevoel aan meid. Die vent zat hartstikke fout.
Laatst bijgewerkt door SincereQ op 19-05-24 22:07, in het totaal 1 keer bewerkt

GabberGill

Berichten: 6027
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 22:00

Ik heb 2 kinderen en was een zeer nette pil slikker en pilprikker.

Bij dit soort dingen nooit risico lopen en gewoon een pilletje slikken

Kinke

Berichten: 20620
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Paniek… morning after pil

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 22:03

ik zou dan ook maar even de huisarts bellen, testen op soa's lijkt me niet onverstandig

_Christina

Berichten: 1507
Geregistreerd: 26-01-11
Woonplaats: Grensgebied

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 22:04

De pil is een ding, maar ook even langs de politie toch?