Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Skessa_ schreef:Maar ben je nou wel of niet aan de pil?
Want als je alleen voor de seks je pil niet hebt geslikt, maar voor de rest wel op schema bent maakt niet uit. Dan neem je hem gewoon op de normale tijd.
En verder idd je apotheek bellen, dan hoor je vanzelf wel welke apotheek er dienst heeft en dan ga je daarheen.
Sterkte. Hopelijk ben je niet gedwongen, anders moet je wel aangifte doen hoor ts!
Anoniem schreef:Hoi bokkers,
Helaas is er daarnet iets vervelends gebeurd. Ik ging daarnet naar bed met een jongen en hij dwong me eigenlijk een beetje om seks te hebben zonder condoom en uiteindelijk bleek hij een ‘breeding kink’ te hebben. Ik heb dus ook niet voor de seks de pil geslikt omdat ik niet wist dat ik seks ging hebben zeg maar.
Buiten het feit dat ik nu alleen maar kan huilen en me zwaar gebruikt voel heb ik nog een probleem. Waar haal ik nu een morning after pil vandaan? Bij de Albert Heijn hebben ze hem niet en het is morgen natuurlijk ook nog Pinksteren. Ik maak me echt ontzettend zorgen hierover. Heeft iemand van jullie hier nog tips?
Eigenlijk zou ik dit topic op een schaduwaccount willen maken, maar ik heb snel hulp nodig, vandaar op mn normale account. Ik durf het er ook met niemand over te hebben, omdat iedereen het vast dom vindt dat ik iemand mee naar huis neem meteen. Het was ook dom en naïef van me. Ik vind mezelf ook echt zo’n domkop. Maar ja, het is niet anders. Alvast heel erg bedankt voor de hulp!
Cayenne schreef:Wat is een breeding kink?![]()
Ik zou niet weten hoe je nu aan een morning after pill moet komen, maar hoe heeft hij je dan gedwongen?
Citaat:Someone who gets turn on by the riskiness of sex with out a condom and the potential to get someone-or have someone get you pregnant
Bellatrix schreef:Cayenne schreef:Wat is een breeding kink?![]()
Ik zou niet weten hoe je nu aan een morning after pill moet komen, maar hoe heeft hij je dan gedwongen?
Ik heb de term door Google gehaald:Citaat:Someone who gets turn on by the riskiness of sex with out a condom and the potential to get someone-or have someone get you pregnant
_San87_ schreef:Anoniem schreef:Hoi bokkers,
Helaas is er daarnet iets vervelends gebeurd. Ik ging daarnet naar bed met een jongen en hij dwong me eigenlijk een beetje om seks te hebben zonder condoom en uiteindelijk bleek hij een ‘breeding kink’ te hebben. Ik heb dus ook niet voor de seks de pil geslikt omdat ik niet wist dat ik seks ging hebben zeg maar.
Buiten het feit dat ik nu alleen maar kan huilen en me zwaar gebruikt voel heb ik nog een probleem. Waar haal ik nu een morning after pil vandaan? Bij de Albert Heijn hebben ze hem niet en het is morgen natuurlijk ook nog Pinksteren. Ik maak me echt ontzettend zorgen hierover. Heeft iemand van jullie hier nog tips?
Eigenlijk zou ik dit topic op een schaduwaccount willen maken, maar ik heb snel hulp nodig, vandaar op mn normale account. Ik durf het er ook met niemand over te hebben, omdat iedereen het vast dom vindt dat ik iemand mee naar huis neem meteen. Het was ook dom en naïef van me. Ik vind mezelf ook echt zo’n domkop. Maar ja, het is niet anders. Alvast heel erg bedankt voor de hulp!
Slik je de pil zoals het hoort? Want dan ben in je principe veilig.
Ik zou die vent nog een keer bezoeken en 'm een schop in zijn ballen geven.