Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjo schreef:Ik heb vorig jaar een buitenkleed gekocht bij de Action en ik begin er niet meer aan. Het ziet er inderdaad leuk uit, voor een maandje ofzo. Ik heb een betonnen balkon, daaronder werd het echt heel snel smerig en er zat binnen no time enorm veel groene aanslag op. Daarnaast viel hij compleet uit elkaar door dat ie uitdroogde in de zon. Gevolg; heel veel plastic troep.
Ik doe het niet meer
Kaitlyn schreef:Marjo schreef:Ik heb vorig jaar een buitenkleed gekocht bij de Action en ik begin er niet meer aan. Het ziet er inderdaad leuk uit, voor een maandje ofzo. Ik heb een betonnen balkon, daaronder werd het echt heel snel smerig en er zat binnen no time enorm veel groene aanslag op. Daarnaast viel hij compleet uit elkaar door dat ie uitdroogde in de zon. Gevolg; heel veel plastic troep.
Ik doe het niet meer
Die van de Action heb ik ooit een x gehad, maar die was drama inderdaad.![]()
Groene aanslag krijg je sowieso heel snel op een betonnen balkon, wat simpel te verwijderen is met schoonmaakazijn.
Marjo schreef:Kaitlyn schreef:
Die van de Action heb ik ooit een x gehad, maar die was drama inderdaad.![]()
Groene aanslag krijg je sowieso heel snel op een betonnen balkon, wat simpel te verwijderen is met schoonmaakazijn.
Geen schoonmaakazijn nodig, met water en een borstel krijg ik dat al goed weg. Maar het viel wel op dat het onder dat kleed echt véél erger was dan elders op het balkon. Ik doe na de winter één keer mijn balkon goed schoonmaken en hoef ik er de rest van het jaar niet naar te kijken eigenlijk.
[edit] Ik heb ook simpelweg geen zin om elke maand te staan boenen
Foaly schreef:Er bestaat een heel mooi buitenkleed, dat je zelf op maat kunt maken. Maar het is heel natuurlijk materiaal, lekker koel aan je voeten in de zomer en het staat ook nog eens leuk in je tuin.
Het heet gras